donderdag 25 juni 2020

Volg je hart.

Hoi,

 Wat leuk dat je even op ons gezellige blog komt kijken.

Dit keer heb ik een album gemaakt, speciaal ontworpen voor onze Kimya facebookhop
 van 9 en 10 juni 2020.
 De bedoeling was dat we artikelen zouden gebruiken uit ons goed gevulde DT-pakket.
Ik heb gekozen voor de witte blokbodemzakjes en de witte labels.
Het papier dat ik heb gebruikt is de Summer Breeze van Studio Light. Wat een mooi papier is dat zeg!


Op de voorkant heb ik een Chipbord element van Tim Holtz gebruikt. Verder een halve doily en wat bloemen, wat Nuvo Crystal drops Morning Dew.
Het hartje is van een Vaessen pons en die heb ik bewerkt met Ranger Speckle Powder.

Op de rug heb ik in bijpassend lint en kant een mooie strik gemaakt.


Hetzelfde lint heb ik gebruikt om de sluiting te maken.


Op de rug alleen een sticker, want het papier doet al genoeg van zichzelf.


Hier nog even een close-up van de voorkant.


Ik had nog geen foto's voor dit album, dus ik heb allemaal foto matjes gemaakt waar ik later de foto's zo op kan plakken. Het mini cameraatje is uit de fotocameraset van ECD.


Ik heb met kleine prijstags een soort fotohoekje gemaakt waar de fotomatjes achter steken. Erop heb ik weer zo'n lief Vaessenhartje geplakt die ik heb bewerkt met het Specklepowder. 
De tekstjes zijn van Tim Holtz uit het chitchat blokje.


Op elke pagina heb ik een stukje doily geplakt met bloemen, net zoals op de voorkant, zodat het een geheel wordt. Het randje is een Vaessen randpons.









De labels heb ik allemaal beplakt met het Summer Breeze papier. 


En natuurlijk mag de handmade sticker niet ontbreken.


Hier nog een foto van de rug van het album.


Ik hoop dat je hem mooi vindt. Ik vond het in ieder geval heel leuk om hem te maken.

Veel liefs en tot gauw,

Yvonne


1 opmerking: