maandag 29 juni 2020

Stolpje in een theezak.

Hoi allemaal!

Hier ben ik weer met een blogpost. Dit keer geen nieuw project van mij, maar ik licht mijn Facebookhop project even uit!

De uitdaging was om aan de slag te gaan met een Kimya artikel uit het DT-pakket. Ik heb de tube van 8 x 5 cm gekozen en een theezak met venster en ik heb hier iets moois van gemaakt. De reacties waren ook overweldigend, echt zoveel en zo complimenteus, ik werd er bijna verlegen van!

Het designpapier wat ik gebruikt heb, zeer verrassend🤣, is van Mintay, Dear Diary.
De tube heb ik gebruikt als mini stolpje.

De theezak heb ik versierd als verpakking voor de tube. Hier heb ik wat rietjes, kaasdoek, bloemetjes, jutetouw, een stuk ribbelkarton, een stuk muziekvel en een etiket met 'Especially for you' gebruikt. Het organdy lint in de kleur 'Bruin Dove Grey' uit de tube heb ik ook terug laten komen op de zak. Deze heb ik gestrikt en hierop heb ik een vlinder geplakt met meeldraadjes als voelsprieten. Dit geheel heb ik op een stukje kaasdoek geplakt en in de linkerbovenhoek geplakt. In de zak zit een stuk wit zijde papier, dit ziet er aangekleed uit en het zorgt er ook voor dat de tube beter beschermd is. Twee vliegen in één klap!


In de tube heb ik diverse artikelen uit de webshop verwerkt, zoals een stuk muziekvel, jute band, Cotton Mesh (kaasdoek), lint organdy (lint in de kleur bruin dove grey), wat pluisjes en ik heb twee mini boekjes gevouwen van een half bruin vlak zakje met een stukje designpapier als kaft.




Hier een kort filmpje van het stolpje als het rondgedraaid wordt.

Dit is al een cadeautje op zich, leuk om te geven en om te krijgen!
Wat vind jij ervan?

Zou je dit ook zo willen maken? Dat kan!
Mijn pakket is samen te verkrijgen met de creaties van

Yvonne

en Martine.


Die kan je hier shoppen:
https://kimya.nl/webshop/dt-pakket-2-materialen-voor-kim-yvonne-en-martine-p-51647268.html

Je kan ook het totaalpakket bestellen, dan krijg je de basis van alle gemaakte projecten van de Facebookhop.

Dit zijn 9 projecten! Shop het totaalpakket hier:
https://kimya.nl/webshop/dt-pakket-totaal-9-projecten-maken-naar-aanleiding-van-de-fb-hop-p-51647269.html

Tot de volgende..!!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten