maandag 1 juni 2020

Verjaardagsprojectje..

Hoi hoi!

Ben ik daar toch alweer met een blogpost van een creatie die ik gemaakt heb.

Dit keer een klein projectje voor een verjaardag van onze Sandra.

De basis bestaat uit cardstock in kraftkleur en het designpapier is (hoe kan het ook anders) van Mintay, Secret Place.

Het designpapier is al zo gevuld en zo mooi dat er weinig meer nodig is om het te pimpen.
Voorop heb ik een zachtgroen strikje geplakt en een stukje papierlint in kraft met daarop de tekst 'Have a nice day'. 



Het flipboekje heb ik dichtgemaakt met een klittenbandrondje, dat is weer eens wat anders. Je flapt het boekje naar onder open.
Ik heb op het designpapier 'Wishing you the best day ever' gestempeld van Gummiapan. 



De onderste flap heb ik gepimpt met een stukje designpapier, een bindertje in kraft, een 'Oude label' van Gummiapan met door het oogje een stukje jutetouw en een zachtgroen strikje. Onder het geheel een stukje kaasdoek en je bladzijde is klaar. 



Als je de pagina naar links en rechts openklapt, dan zie je het volgende.
Een mooi geheel hè? Ik vind de kleuren super! Groen heeft normaliter niet mijn voorkeur, maar in dit geval maak ik daar graag een uitzondering voor. 



Dit is de linkerkant, ik heb op de onder- en bovenzijde een splitpen vastgezet en hier een jutetouwtje omheen gedraaid, zo heb je een sluiting. In de pocket die ik gemaakt heb, zit een label, een etiketje erop met daaronder wat hempcord en je label is af.

 In het midden heb ik een label versierd met een etiketje en weer het zachtgroene strikje.
Hierbij geldt ook dat ik het zonde vind als het designpapier wegvalt, vandaar zo weinig gepimpt.

Aan de rechterkant heb ik weer een pocket gemaakt met daarop een groot etiket 'A gift for you'. Het leuke hieraan is dat de letters in een soort glanzend brons zijn. In de pocket zit een kleine, bruine vlakke zak.
Deze heb ik met een doily gepimpt en als sluiting heb ik een etiket gebruikt met daarop 'Hiep hiep hoera'.

Hier zie je het kleine, bruine vlakke zakje goed, een doily, een bindertje en een etiket en je heb een heel leuk weggeefzakje.


De achterkant heb ik gepersonaliseerd met mijn eigen naamstempel gestempeld op een effen kraft etiket. Deze heb ik op een uitgeponst rondje geplakt en weer op een rond kraft label geplakt, wat kaasdoek er tussen en eronder een stuk Oceania lint. 


Dit was mijn projectje weer, ik hoop dat je er van genoten hebt!

Tot de volgende!

Liefs,

2 opmerkingen: