maandag 12 april 2021

Dat verdient een bloemetje

 Een hele goedemorgen!


Vandaag laat ik een klein verjaardagsprojectje zien wat ik gemaakt heb.
Ik heb van kraft karton een doosje gemaakt, een soort van groot luciferdoosje. 
Hierin heb ik een bosje bloemen in een vaasje gemaakt, een klein boeketje van droogbloemen, wat door de brievenbus past.
Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Mintay, de lijn Lady

Op de bovenkant van het doosje heb ik een label geplakt en door het oogje heb ik een stukje oceania geregen en dit vastgezet met stukje jutetouw dat ik gestrikt heb. Hierop heb ik een bloem met stamper geplakt en een etiket met 'hiep hiep hoera'. Aan de rechterkant heb ik een stuk weblint gesmokt opgeplakt, zodat je wat ruffles krijgt.



Aan de bovenkant heb ik een fastener bevestigd, dit lijkt dan op een knopje van een laatje.



Als je aan de fastener trekt, zie je het volgende, een lade met daarin het boeketje en een kaartje. 



Het boeketje bestaat uit diverse soorten bloemetjes. Bloemen met bolletjes in de kleuren crème en roze, een graanstengel, twee hyacinthen, kleine mulberry roosjes en dezelfde roosjes maar dan in iets groter formaat.



Om het vaasje heb ik een stuk jutetouw gebonden met daaraan een bronzen vlinder.



Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb. Ik heb een stuk kraftpapier gesneden en dubbelgevouwen. Hier heb ik een stukje donkergroen papier op gemat en daarop heb ik een stukje designpapier geplakt. Hier heb ik een strikje met plakparel op geplakt en een stuk papierlint met de tekst 'Happy Birthday'. Wist je trouwens dat er veel verschillende teksten en kleuren zijn van dat papierlint



Als het boeketje en het kaartje uit het laatje zijn, zie je nog een etiket met 'lief kado' die ik geplakt heb op wat kaasdoek


De achterkant van het doosje heb ik gepimpt met een ronde label daarop kaasdoek een leeg kraftetiket met daarop mijn eigen naamstempel.



Dit was mijn bescheiden blogje, laat je me even weten wat je er van vindt?
Dank je wel!!

Tot de volgende!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten