zaterdag 3 april 2021

Scrap en Bep 17 maart 2021

 Hallo iedereen

Een tijdje geleden ging ik aan de slag met de Scrap en Bep van 25 februari 2016.  Dit was de allereerste Scrap en Bep van Kimya.  Wil je dit projectje ook maken, dan vind je het pakket hier in de webshop.

Van deze Scrap en Bep bestond nog geen video.  Aangezien vele onder jullie het wel fijn vinden om een video-tutorial te volgen, zijn we volop bezig met de oudere Scrap en Beps op film te zetten.  Hieronder vind je de video van deze Scrap en Bep:


Ik wil jullie uiteraard ook mijn afgewerkte projectje tonen.

Voor dit project gebruikte ik het design papier 'Serenity' van Lemoncraft.  De voorkant werkte ik af met enkele buttons die bij de collectie horen, bloemen, een tekstje van Tim Holtz, een bindertje en een hartje.  Dit hartje is een label met touwtje, maar door er design papier op te kleven, zie je het gaatje niet meer.





Op de achterzijde maakte ik een pocket van een loonzakje.  Deze pocket werd afgewerkt met een stukje kant, een etiket en een strikje.  In de pocket kan je 2 labels en een pergamijnzakje terugvinden.




De tags in het albumpje hield ik eenvoudig zodat er nog enkele foto's op verwerkt kunnen worden.



Dit was weer een ontzettend leuk projectje om te maken!  Veel plezier bij het bekijken van de videotutorial en het maken van jullie project.

Creatieve groetjes

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten