maandag 19 april 2021

Photo folio

 Hallo iedereen

Voor deze blogpost ging ik aan de slag met een dossiermap. Om te beginnen nam ik de glijders uit de map en voegde ik een kleine binding toe. Zo kwam er meteen ruimte om enkele extra pagina's toe te voegen. Deze pagina's werden uiteraard allemaal gemaakt van zakjes of enveloppes.

Toen mijn pagina's klaar waren, kon het bekleden en decoreren beginnen. Het papier 'Grand Hotel' van Stamperia was ideaal voor dit projectje! De voorkant van de folder werd gedecoreerd met een prent uit de collectie, enkele bloemen, lint en koperen figuurtjes. Achter de prent kan je een stukje cardstock terugvinden dat ik uitsneed met een mal van Studio Light.

In de map kwamen tal van flapjes. Op de eerste pagina gebruikte ik penseelzakjes die door middel van een magneetje mooi toe blijven. Al snel kwam ik erachter dat de oude label-mal van Gummiapan qua breedte perfect in de penseelzakjes past! Een lint met kraft cirkels, hartjesprikker en tekstje mochten niet ontbreken op deze pagina.

Wist je dat je met het enveloppe punch board ook leuke tabs kan maken? Op deze manier zorgde ik voor een tabje waarmee je de pagina's handig uit de zakken haalt.















Wat was dit weer een leuk projectje om te maken! Hopelijk kunnen we binnenkort veel uitstapjes maken zodat ik foto's kan nemen om in deze folder te verwerken.

Creatieve groetjes



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten