maandag 26 april 2021

Zigzag album


Hallo allemaal!

Welkom terug op het allerleukste blog van Nederland en omstreken.

Vandaag mocht ik weer een nieuwe post plaatsen en ik ga jullie het album laten zien dat ik laatst in een video voor jullie heb gemaakt. Het is eigenlijk een dubbel album. In de linkerkant zit een uitneembaar album. Het andere gedeelte zit vast aan de omslag.

De instructies zijn te volgen op ons YouTube kanaal en als je hier klikt kom je daar gelijk terecht. Ook is er een tijdelijk pakket voor gemaakt, zodat je alle spullen in huis hebt en gelijk aan de slag kunt. 

Ik heb gebruik gemaakt van de papierlijn Precious Moments van Mintay. Op de rug van het uitneembare album heb ik aan een rivet wat gelukspoppetjes gehangen van een bruidspaartje. Er mochten natuurlijk geen plakparels ontbreken. Van Jilliez glitterpapier heb ik met de Vaessen hartjesponsen hartjes in diverse maten hartjes gemaakt en deze her en der in het album geplakt. Van het Just Married lint heb ik stukjes afgeknipt en deze gebruikt als versiering. Op de pergamijnzakjes heb ik gestempeld en dit met Nuvo embossingpoeder zilver bewerkt. Aan de binnenkant van het geheel heb ik een blikvanger gecreĆ«erd met een shakerelement van Tonic in de vorm van een hartje. Met een stempeltje van Gummiapan heb ik nog een afdrukje gemaakt op de fotomatjes.












Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en tot de volgende keer.

Liefs Yvonne

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten