maandag 12 juli 2021

It's a Boy

 

 Hoi allemaal,

Eind juni mochten hele lieve vrienden een baby in hun armen sluiten, een jongen dit keer! 
En ik wilde een leuk kraamcadeau maken, het is deze luchtballon geworden.

 Als basis gebruikte ik de onderkant van een hoedendoos en effen kraft rietjes als ondersteuning van de ballon. Deze kocht ik in een winkel waar ze allerlei soorten feestartikelen hebben.
De leuke voetjes die op de ballon zitten vind je hier.


In de hoedendoos zit een album en wat kleine cadeau doosjes. Op website staan artikelen op thema, onder andere baby en daar vindt je dus de leuke kleine doosjes, spenen, lint etc.


Het designpapier wat ik gebruikte is Cotton candy van Moda Scrap.


De buitenkant van het album maakte ik van cardstock wat ik beplakt heb met een stuk jute. 
Op de voorkant plakte ik een stuk designpapier en een leuk label wat bij de papierlijn zit. Verder is het versierd met een een doily, wat kaasdoek, een mini envelopje met twee eco-labels en mini hanglabel, een vlaggetjes prikker en leuk etiket.
De sluiting is van brons tweedelig met haak, de bronzen hoekjes zijn ter versteviging.


De pagina's in het album zijn gemaakt van diverse maten vierkante papieren enveloppen met bijpassende kaarten: 12.7x12.7, 14x14 en 15x15 cm. Genoeg ruimte om foto's in te plakken!
De losse kaarten heb ik alleen aan de voorkant beplakt met designpapier, zodat in de binnenkant ook nog foto's verwerkt kunnen worden.






Ik ben benieuwd wat jullie er van deze creatie vinden.

Tot een volgende keer!!

Veel liefs










2 opmerkingen: