maandag 6 juni 2022

Clipboard

 

 Hallo allemaal,

Het is mijn beurt (Fredy) weer voor het blog.
Ik heb een clipboard met een pocket en tags gemaakt en met nog wat extra cadeautjes erbij.
Hieronder zie je de eerste foto waar alles op staat. 


Ik heb een clipboard aangekleed voor Kim haar verjaardag, het is een uitgebreid cadeautje geworden. Dat wordt hem niet ieder jaar hoor Kim 😄. Het is een projectje geworden, omdat Kim mijn buddy is en mij wegwijs heeft gemaakt het afgelopen jaar als DT lid van het Kimya team en hiermee wil ik haar extra bedanken! 

Het clipboard is van bruin MDF dat ik eerst met witte Gesso heb geverfd. Even laten drogen en daarna heb ik het bewerkt met Rice paper. Van vlakke zakken heb ik een dubbele pocket gemaakt waar de tags in passen. Ik heb het mooie Papier van Craft O'Clock gebruikt en versierd met het stansje van Gummiapan waar de houten K precies in past. Verder heb ik nog de plaatjes van het Junk Journal en bloemen gebruikt om te versieren.


Aan het Clipboard heb ik diverse lintjes geknoopt in bijpassende kleuren maar vooral roze omdat Kim van roze houdt. Verder heb ik nog wat post-it geplakt en een glazen reageerbuisje bevestigd. Een misrekening was dat het roze nagellakje er niet in paste 🙈. Dus heb ik er maar een pen ingestoken, deze heb ik beplakt met bijpassende kleuren washitape.


Ik heb het nagellakje nog even apart verpakt in een zakje.
Het zakje is dichtgeknoopt met een lintje en een stukje hempcord met wat schudmateriaal. Natuurlijk kan een sticker niet ontbreken. 


Ik maakte drie verschillende labels, waarbij ik de hoeken heb afgerond met de nieuwe pons.
Ieder label heb ik bewerkt, op de bovenste maakte ik een mandala. Ik gebruikte een overbleven stukje van een zakje voor het labeltje en een pergamijn zakje om nagelstickertjes in te doen.


Op de achterkant heb ik gescheurde schrijfblokblaadjes geplakt en beïnkt, heel handig voor chaos Kim 🤣



Tot slot heb ik een lekkere reep voorzien van hetzelfde designpapier omdat de wikkel paars was en er niet bijpaste. Een doilie en een sticker, maken het tot een echt cadeautje!


Dit was mijn blogpost weer, tot de volgende 😉

Groetjes Fredy

5 opmerkingen: