maandag 12 december 2022

Advent kalender

  Hoi hoi,


De titel zegt het al, ik heb voor mijn blog deze maand een advent kalender gemaakt, met als basis de leuke grote gouden ring. Waar ik met rood/wit katoenkoord allerlei cadeautjes aan vast heb geknoopt.
Het designpapier is een lijn van Craft 'O Clock; Warm and Peaceful.


De cadeautjes zijn gemaakt van allerlei zakjesdoosjes en een tasje.
De rode blokzakken passen heel mooi bij het papier, het organza zakje vond ik leuk om toe te voegen omdat je dan al beetje ziet wat voor cadeautje erin zit. Bij de andere cadeaus is dat grotendeels nog een verrassing. En hoe leuke is het kleine ronde doosje, waar precies klein potje crème in past? De andere cadeautjes bestaan onder andere uit thee, chocola, snoep, maskertjes, kaarsjes en een spelletje.




Dit was mijn laatste blog voor dit jaar, hopelijk vonden jullie hem weer leuk.

Voor jullie allemaal hele fijne feestdagen en maak er een mooi, gezond, gelukkig en natuurlijk weer  creatief 2023 van.

Veel liefs,




2 opmerkingen: