maandag 19 december 2022

Kerstballen zonder boom

 

 Hallo en welkom terug op het Kimya blog!

Met kerst in het vizier, heb ik nog een project gemaakt en dat wil ik graag even delen. Het is een kerst decoratie geworden en staat nu mooi op mijn kast te pronken.

Ik heb een grote borduurring gebruikt en daar het binnen gedeelte van een kleinere borduurring aan de linkerkant vastgeplakt. Voor ik het vastplakte heb ik eerst led lampjes om de grote borduurring gewikkeld en om de kleine ring heb ik wat dun jute koord gedaan. Op het punt waar de ringen aan elkaar geplakt zijn heb ik een toef gemaakt met wat bolletjes en pluizen, dennentakjes van een gummiapan stans en een grote strik van breed satijnlint. De ringen heb ik op een grote houten klos geplakt en dit geheel weer op een glazen pot. Ik heb overal op de basis nog wat takjes geplakt en het geheel versierd met de mini kerstballetjes, nog een grote strik en crème kleurige kleine strikjes. Het meeste plakte ik vast met m’n lijmpistool, zodat het lekker stevig vast zit. Het batterijdoosje van de led lampjes heb ik op de achterkant achter de toef verstopt. Ik heb het met kreukellint vastgeknoopt, zodat ik er nog makkelijk bij kan als de batterijtjes vervangen moeten worden.

Ik ben blij met het resultaat en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Liefs, Yvonne 



3 opmerkingen: