maandag 15 mei 2023

Knuffelalbum

 

Hallo en welkom terug op ons leuke blog.


Vandaag laat ik jullie mijn nieuwste project zien. Het dochtertje van mijn collega is kort geleden één jaar geworden en ik wilde hen verrassen. Het is een knuffelalbum geworden, met aan de voorkant en achterkant een schudvenster en op de rug een heerlijk knuffelbaar stukje wit nepbont.

Het papier dat ik gebruikte is van Craft O'Clock en heet Safari Friends. Een super leuk papiertje voor dit schattige baby album. Ik heb DDBD Grijsbord gebruikt om de omslag te maken. Om de vensters te creëren gebruikte ik foamtape en een stukje mica. Ik heb er diverse pailletten en ander schudmateriaal in gedaan en een vlindertje van een Lemoncraft knipvel. Om het foamtape te verbergen gebruikte ik een stukje roze kant. De pagina's maakte ik van vlakke zakjes van 13x19. Ik heb ze omgevouwen om een pocket te maken. De vouw heb ik aan de binnenkant verstevigd met krafttape. Ik prikte gaatjes in de rillijn en heb hierdoor stukjes Vaessen hempcord geregen, zodat ik de pagina's aan de rug vast kon maken. Om te zorgen dat de omslag niet snel scheurt, heb ik gebruik gemaakt van wasbaar papier, dit is lekker sterk. De bloemetjes zijn van Florella, en ik plakte wat plakparels op de omslag. Op de voorkant plakte ik nog een sticker met It's a Girl. Ik heb wat witte kleine en iets grotere labeltjes gebruikt om kleine tekstjes op te stempelen. De nederlandse en engelse teksten zijn van stempelsetjes van Marianne Design. Wat roze strikjes en een stukje Gummiapan Washitape maken het geheel af.
























Dit was het weer voor deze keer. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en er weer wat inspiratie mee op doen.

Liefs, Yvonne.



1 opmerking: