maandag 8 mei 2023

Mannen creatie

  


Hoi hoi,

Ben ik weer met nog maar een mannen cadeau, blijft toch lastig.
Pas zagen jullie op de Facebookgroep al hoe ik een klein cadeaumapje maakte.
Nu een iets groter project voor een kroonjaar van speciaal iemand. Vandaar het bierdopje voorop en hij houdt ook wel van een biertje, dus leuk detail volgens mij.

De basis is van een prototype van een doedag project, dat uiteindelijk toch net iets anders werd. 
Bij deze versie gebruikte ik twee grote doosjes met venster en twee blokzakken van 15 cm als omslag.  De sluiting is met een stukje lint, waar de flap achter geschoven wordt. In het doosje zit een klein albumpje gemaakt van kleine vlakke zakken met daarin nog een aantal eco brown labels. En nog weer een cadeaumapje, zoals jullie dus al eerder op Facebook konden zien, gemaakt van een blokzak van 13 cm.
Het design papier is van Lemoncraft: Gentlemen


 

 

Op het fotoboekje zit een stukje filmstrip en een sticker van harte gefeliciteerd. Op het cadeaumapje een leuk plankje en een mini deegroller uit eigen voorraad. Daar zit voor de jarige een speciaal verhaal aan vast. En aangezien hij ook enorm van reizen houdt, heb ik ook maar de koffer erbij gedaan.
De bedels op het project komen voor een groot deel bij Creatotaal vandaan.


  

Dat was het weer voor deze keer! 
Hopelijk vinden jullie hem leuk en kun je er nog wat inspiratie uit halen.

Veel liefs Beate




1 opmerking: