maandag 22 mei 2023

Notitieboekjes

 

Welkom allemaal weer op ons blog, deze week is het mijn beurt.

Op het moment van plaatsen ben ik onderweg naar New York met mijn dochter en mijn vriendin. Eindelijk, vanwege Corona is de reis twee keer afgeblazen. Zo zuur want we hadden er lang voor gespaard. Maar nu is het dan eindelijk zover 🥳

Ik heb voor ieder een notitieboekje gemaakt zodat we daar belangrijke informatie in kunnen zetten. De meiden waren zeer verrast met dit kleine cadeautje!


De basis is een vlakke zak die ik heb gerild en bekleed met het toepasselijke designpapier van Stamperia. Op de voorkant heb ik de letters NY uitgestanst en bewerkt met wax. De tekst "the city thats never sleeps" heb ik uitgeprint met de tepra. Aan de achterkant heb ik gaatjes gemaakt met eyelets zodat het boekje sluit met elastiek. Aan de rechter binnenkant van het boekje heb ik een pocket gemaakt van kraft waar het notitieblokje in past. In het midden zit de pen ook vast met een stukje kraft. Aan de linkerkant zit tevens een pocket waar het label in past.
Het geheel heb ik aangekleed met de toepasselijke washitapeticket stansjes en een pergamijnzakje.









Wij gaan deze midweek genieten, spreek jullie de volgende keer weer. Misschien wel op de Doedag 3 juni!

Groetjes Fredy



2 opmerkingen: