maandag 20 november 2023

Album en doosje

Hi iedereen !!

Als nieuw DT lid mocht ik voor deze week een blog maken, nou dat is behoorlijk spannend kan ik je zeggen.
Na een paar uur heerlijk rondneuzen op de site van Kimya had ik de spulletjes gevonden die ik wilde gebruiken. Ze hebben ook zo mega veel en ik vind ook zoveel daarvan leuk!

Kortom, keuze stress !!
Uiteindelijk is de keuze gevallen op het prachtige papier van Kaisercraft, Anthology

De buitenkant is gemaakt van een blokzak en cardstock. Deze heb ik zo gevouwen dat het een doosje wordt. Van cardstock heb ik de zijkanten gemaakt, deze geven het geheel ook stevigheid. Aan de voorkant heb ik een bronzen sluiting gebruikt. Onder het doosje heb ik bronzen pootjes gelijmd, zodat je het ergens leuk neer kan zetten.

Aan de achterkant van het doosje heb ik een fastener bevestigd en daar leuk oker kant en bruin satijnlint aangehangen. 

In het doosje heb ik een passend album gemaakt. Hierbij heb ik van dezelfde lijn het papier gebruikt. Voor de harde kaft heb ik grijs chipboard gebruikt en deze beplakt met het design papier. De rug van het album heb ik bekleed met bruin boekbinderslinnen.

Aan de zijkant van het album heb ik ook weer een fastener bevestigd en hier leuke bijpassende bedels aan gehangen.


Aan de binnenkant van het album heb ik aan de rechterkant een vak gemaakt van cardstock. Hier heb ik labels in gedaan. De labels heb ik aan de ene kant gekleurd met inkt en de andere kant beplakt met het design papier.



Aan de linkerkant van het album heb ik van een langwerpige zak gebruikt en deze opgevouwen. Hier ook weer het design papier gebruikt. De zak is gestrikt met leuk groen kant. In het midden van het album heb ik een grote quote chip geplakt ook aan de linker- en rechterkant, maar dan een kleinere. De leuke cirkel cijfer stans is van Gummiapan.




Verder als versiering heb ik een paar kleine stansjes van Gummiapan gebruikt, zoals het hart, de banner klein en de notitie pagina lang. Uit het designpapier heb ik de mooie vlinders geknipt. 



Dit was hem dan, mijn eerste blog!! 
Hopelijk hebben jullie genoten!?
Ik zeker!
 Ik heb erg genoten om dit project te maken en het blog te schrijven voor jullie.

Zie ik jullie terug?! 

Een harte groet...Ilona

5 opmerkingen: