maandag 27 november 2023

Receptenboekje

 

 

Hallo allemaal,

Ik ben super blij, want vandaag mag ik mijn 1e project aan jullie laten zien.

Een ieder die mij beter leert kennen weet dat ik erg van bakken en koken hou. Dat zit sinds mijn jeugd  “ingebakken” en ook vast in mijn genen opgeslagen. Mijn grootvader was bakker.

Dus ga ik ook beginnen met favoriete recepten. Iedereen heeft die wel, toch?

Het voordeel van dit receptenboekje is dat het gesloten word met ringen. Je kunt dus altijd recepten toevoegen.

Het bakje van circa 15x15 met handgreepje is van grijsboard gemaakt en beplak met Countryfair van Mintay. De pagina’s van het receptenboekje zijn gemaakt van platte zakjes van 19x13 cm. Die zijn op maat gesneden van 13½x13½ cm, want het blijkt dat het zakje is 13½ cm breed.

Daarna heb ik de pagina’s beplakt met lekkere foto’s en plaatjes en lintjes. Op de labels in het zakje heb ik het recept geprint.

En als je nog niet de tijd hebt om het recept al te scrappen, kun je het gewoon in het laatje bewaren. Of je doet er een usb stick in met al je favoriete recepten.







Ik hoop dat je hebt genoten van de foto’s en dat het naar meer smaakt!

Lieve creatieve groetjes en tot de volgende keer. 

Ineke

 


3 opmerkingen: