maandag 19 februari 2024

Mr. Fix It

  Hoi hoi,

Daar ben ik weer met een blog, weer eens een mannenproject dit keer. Een paar weken geleden was Ferry jarig en dat is nogal een Handige Harry, o.a. met elektra. Dus ik wilde zijn gereedschapskist soort van namaken. Daar zitten allemaal vakjes en laatjes in om spullen op te bergen.
En met twee harde kraft doosjes, twee luciferdoosjes en wat Kraft kom je dan een heel eind. Omdat alles van de basis een andere kleur bruin was (en dat vind ik dan niet zo mooi) heb ik deze geverfd met zwarte gesso en daarna bewerkt met wax die bij het designpapier past; Mr. Fix It van Mintay: ik heb een klein 15x15 blokje en de die-cuts gebruikt.

Van de harde kraft doosjes heb ik de twee onderkanten met de open kant bovenop elkaar gelegd, daarop de twee luciferdoosjes en daarop weer de deksels met de open kanten bovenop elkaar. De zijkant en de achterkant van de doosjes heb ik beplakt met Kraft. Onderin de basis zit een brede la met grote bronzen handgreep, de laatjes van de luciferdoosjes gaan open met een klein bronzen knopje. De bovenste deksel is bevestigd met een scharnier en sluit met een doossluiting (deze is helaas niet op voorraad).

De verschillende teksten in de deksel en op voorkant van het doosje zijn gemaakt met de Tepra labelprinter en ik had nog doorzichtig tape liggen, maar er zijn allerlei gave kleurtjes!



Onder de deksel het cadeautje: een mapje van een zwarte blokzak met daarin een cadeau kaart. De tekst voorop is van Gummiapan Old Man stempel en die heb ik met embossingpoeder erop gemaakt.
In de kleine laatjes een klein mapje van een zwarte zak en een blokbodem pp zakje met ministroopwafels en leuke etiket van zoete kus.



In de grote la een grotere pp zak met zijvouw met pepermuntballen en een leuk etiket.
En dan hebben we bij de grote la ook nog geheim vakje dat je met touwtje naar beneden kan trekken en daarin zit een klein album gemaakt van diversen zwarte zakken: vlak en met zijvouw. In de pockets zitten kaartjes van glimmende zwarte zakken van 7x13.

De labels heb ik zelf zwart gemaakt met Gesso en daarna met een lichte kleur distress oxide bewerkt met de leuke Technologie stencil van Gummiapan.





Dat was het weer voor deze keer, hopelijk heb je net zo genoten als ik heb gedaan van dit project. 
En mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Liefs Beate




1 opmerking: