maandag 16 december 2019

Adventskalender...

Een tijdje geleden kwam de Adventskalender van Scrapiniec binnen bij Kimya. Ik mocht hem in elkaar zetten. Wat een gaaf ding zeg! Groot en veel ruimte voor kadootjes van ongeveer 4 x 4 cm.

Ik heb het papier van Craft o' Clock gebruikt, de lijn Brr...it's cold outside. Een mooi blauw winters papiertje. Het in elkaar zetten van de adventskalender is heel eenvoudig. Er zit een gebruiksaanwijzing bij maar eigenlijk lukt het ook wel zonder.





Achter de grote ijsster heb ik lampjes gemonteerd met mijn lijmpistool. Zo is het in het donker ook nog een tof ding om naar te kijken. Dit hoeft natuurlijk niet, dit is mijn eigen inbreng in dit project.



Onderin het grote vierkant heb ik een aantal winterse dingetjes geplakt. Een sleetje, kerstballetjes, foamclay, ijssterren. Hier en daar aangevuld met wat lint en een strikje. Zo heb je snel een groots resultaat.

Ik hoop dat je het een mooi project vindt.

Liefs,

1 opmerking: