maandag 23 december 2019

It's beginning to smell a lot like Christmas

Vandaag weer een kerst cadeautje van mijn hand.
Een doe-het-zelf- pakketje.
Maar wat is het dan??

Tijdens een van de vele snuffelbezoekjes op Pinterest kwam ik iets leuks tegen. Ze noemen het daar simmer pot of simmering potpourri. Nu weet jij vast nog steeds niet wat het is haha.
Maar het zijn diverse ingrediĆ«nten welke je met wat water in een pannetje op een laag vuurtje laat pruttelen om zo een heerlijke geur te krijgen in je huis. Natuurlijke parfum dus. En het leuke is, er zijn diverse 'smaken' te maken. Lekker fris voor de zomer, een heerlijk herfstig prutje en ik heb nu gekozen voor een kerstgeur. 


In een glazen koker met kurk dop erop heb ik wat kaneelstokjes gestopt samen met steranijs. En op de kurk heb ik diverse Kimya artikelen geplakt. Waaronder hele kleine mini kerstboompjes.
Een stukje gaasdoek,  verschillende lintjes. Een rood natural lint en een tweed met sterren


Ook nog wat rode kerstbelletjes erbij, curly pins en wat rode rietjes Al deze producten heb ik ook op het zakje gebruikt. 


Dit is een blokbodemzak waaraan ik linten heb geknoopt en een eco label waar ik zelf een tekst heb geprint. Op zowel de voor als achterkant.

In het zakje zit een sinaasappel en een handje vol cranberry's. Als je dit nu weggeeft, heb je toch een super leuk cadeautje?????



Dit was het weer voor deze keer. Ik wens je bij deze dan ook een hele fijne kerst. Geniet!!

Liefs,




2 opmerkingen: