vrijdag 20 december 2019

Kimya's 12 tags of 2020!

Ik wilde een leuke box maken om de komende 12 maanden mijn tags voor 2020 in te kunnen bewaren. Na wat gerommeld te hebben met maten en chipboard is dit er uiteindelijk uitgekomen.
Maar ja mensen die mijn tags kennen hebben allang gezien dat ik hier misschien net 3 in kan stoppen dus waarschijnlijk moet ik er meerdere maken!
 Het papier is van AB Studio- Breeze of the forest... het heeft zulke mooie kleuren combi's!
 Hier even het bakje van voren op de foto. In de zijkanten kun je reserve tags stoppen of pen, potlood notitieboekje etcetc.
 Heb de zijkanten rustig gehouden omdat de kleuren al zo mooi zijn.
 Een schudkaart aan de voorkant gemaakt en allemaal plaatjes uit het die cut vel geknipt en die eromheen geplakt.

 En ach het papier lag er toch nog dus ook maar een bijpassende simpele tag erbij gemaakt.


En wat nu zo leuk is, na al die geweldige reactie;s op facebook, ga ik deze als Scrap en Bep doen LIVE op 8 januari 2020!

Dus ben je nog geen lid van onze facebookgroep klik dan snel
HIER


 Alvast Merry Christmas iedereen!!


1 opmerking:

  1. Wat een schitterende creatie! Deze scrap en bep staat genoteerd in mijn agenda😀
    Merry christmas voor iedereen🌲

    BeantwoordenVerwijderen