dinsdag 17 december 2019

Kerstbloghop!


Kimya's kerst bloghop 2019!
Het is weer zover... ons jaarlijkse kerst bloghop met het hele team!
Dit keer  net even anders dan anders...

We konden maar niet een artikel vinden ( gek he..winkel vol en nog niks vinden...)  dat we leuk vonden voor de kerst en toen heb ik het volgende voorgesteld.. Omdat ik druk was met inpakken ivm verhuizen had ik al veel voorwerk gedaan en dus ook alvast een scrap en bep verzonnen voor als ik weer in het nieuwe huis gesetteld zou zijn.  Maar omdat een december daily project en nu bij in zou schieten ivm tijd gebrek, had ik  hier met de scrap en bep rekening gehouden.
Deze scrap en bep is nu dus het project voor deze Kerst bloghop, Half oktober heeft het hele team de werkwijze ontvangen en kon er dus ruim op tijd mee aan de slag.

De 1 heeft er een december daily( dus dagelijks) van gemaakt maar ook sommige een remember december( dus mooie momenten van december erin verwerken)..

Wat is nu de bedoeling?

Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Begin op het Kimya blog( hier dus) Ben je klaar met hoppen dan komt je terug op dit Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.


 Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een  verrassingspakket!

Dit zijn  alle team leden die meedoen met de hop en waarlangs je mag hoppen:

Monique
Kim
Martine
Anja
Esther
Christa
Jolanda

Sandra


Hieronder kunnen jullie alvast sneakies zien van de creaties die de teamleden hebben gemaakt.

Yvonne


Monique

Kim

Martine

Anja

Esther

Christa

Jolanda

Sandra


De bloghop duurt tot en met 19 december 12.00 uur. Vergeet dus niet overal een reactie achter te laten, dan maak je kans op dat mooie Kimya pakket!

Je begint nu de bloghop bij

YVONNE

Veel plezier met bloghoppen!!

Team

29 opmerkingen:

  1. Het is heerlijk rustig in huis, kop thee erbij..ik ga hoppen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooo ik heb het allemaal weer eens bekeken.
    Ze zijn stuk voor stuk prachtig ....
    Zo leuk om te zien dat het op verschillende manieren en in verschillende stijlen kan en mag .
    😍😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat waren het veel verschillende projecten,maar allemaal mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb ze allemaal gehad, maar wat een creaties zeg! De tijd en de moeite die er allemaal in gestopt is bij ieder project ook echt goed te zien! Dat mogen jullie trots op zijn! Ik heb er van genoten, vast met zoals jullie hebben genoten om deze prachtige projecten te maken. Stuk voor stuk geweldig! Bedankt voor dit genot van de blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allemaal heel erg mooi en ook heel verschillend en wat een mooi papier allemaal. Prachtig groetjes Eugenie van Laaren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb heerlijk een half uurtje zitten genieten van jullie werk. Zoveel verschillende stijlen.. zo leuk om te zien. Hele fijne feestdagen en een goed en creatief 2020!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het zo leuk om langs alle projecten te hoppen. Alles is op zijn eigen manier gemaakt en allemaal even mooi. Het geeft veel inspiratie om al die mooie projecten te zien. Bedankt daarvoor. En nu ga ik ook weer aan de slag, ideeën genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een Creatief Team hebben jullie.
    Neem mijn Pet af voor zoveel Creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb alle creaties gezien, wat een mooie inspirerende hop. Dank je wel dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een toffe bloghop. Trots op mijn mede design team leden!!! Wat een werk hebben we verzet! Tiets, bedankt voor de toffe basis!! x Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tiets heeft duidelijk haar stempel gedrukt op dit project, maar de DT leden hebben er stuk voor stuk iets prachtigs van gemaakt. Complimenten (en dank voor de inspiratie).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowwww ik zit met een mond vol tanden. Dat er zoveel moois gemaakt kan worden met Papier! En dan iedereen op zn eigen manier en met eigen kleuren. Echt super mooi om zo eens te zien en dat onder het genot van een kop Koffie. Heerlijk mijn dinsdag is weer begonnen, Thanks DT leden. Lieve groetjes Jitske,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend gave, mooie bloghop! Wat heb ik veel gezien en ideeën opgedaan!
    Dank jullie wel voor de schitterende voorbeelden!
    Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een super goed,liefdevol en creatief 2020!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een creativitijd, ben bij iedereen langs gehopt, supermooie creaties van iedereen, wens jullie allen fijne kerstdagen en een supermooi creatief 2020....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk met een kop koffie even een uurtje tijd voor mijzelf genomen. Wat een prachtige albums. De een nog mooier dan de andere. Geweldige papierkeuzes, materialen en details.
    Wat een talentvolle dames en wat hebben zij er een werk van de gemaakt.
    Ik ga ze vanavond nog eens rustig bekijken want er is zoveel te zien.
    Hele fijne kerstdagen en een goed en gezond maar vooral creatief 2020 voor jullie allemaal😘

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb geloof ik iedereen gehad, wat een prachtige creaties , kunnen jullie heel trots op zijn, wat een team.
    Heb alle stukken bewonderd iedereen heeft er iets prachtig van gemaakt .
    Wens jullie allemaal hele gezellige dagen toe.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wanneer we nu nog niet voldoende inspiratie op hebben gedaan dan weet ik het niet. De een was al mooier dan de andere. Ik heb genoten en wens iedereen fijne feestdagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alle projecten net bekeken, wat zijn ze stuk voor stuk gaaf!!! Prachtig gewoon. Super goed gedaan allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alles bekeken, wat een prachtige projecten! Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fantastisch! Al die schitterende albums die in de bloghop voorbij kwamen. Ik heb genoten.
    Groetjes Cobiw

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow WoW WoW wat een prachtige creaties hebben de dames genaakt zeg. stuk voor stuk prachtig!
    Ga vooral zo door dames.bedankt voor deze prachtige bloghop!!!!!
    Ik wens jullie allemaal fijne dagen
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat was dat genieten bij deze bloghop. Schitterende albums zijn het geworden, de ene nog mooier dan de andere en allemaal zo verschillend. Toppie werk dames.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. alle albums gezien en wat voor een schitterende creaties heb ik gezien en met veel liefde gemaakt
    ben weer helemaal geinspireert voor de laatste scrab en beb die ik nog moet maken maar kerst vakantie komt eraan
    dus tijd en wens jullie allemaal fijne kerstdagen en een creatief 2020 vast
    groetjes Sylvia Hage

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een verrassende bloghop,de een nog mooier dan de andere,heb echt genoten van dit alles,en bedankt voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Echt allemaal schitterende creaties, ik vind het super knap hoe ze dat allemaal maken. Ik zie alleen maar: PRACHTIGE albums!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Allemaal super en wat geven al die albums veel inspiratie om hoe bepaalde papers te verwerken in een crea
    Dank jullie wel dames

    BeantwoordenVerwijderen