donderdag 12 december 2019

Kerst pocketletters

Goedemorgen allemaal,

Pocketletters heb ik vandaag voor jullie, ik blijf het geweldig vinden om deze te maken.
Deze maakte ik in kerst stijl, om op te sturen naar speciale mensen.


2 pocketletters dus, een maakte ik met het papier van craft o clock "carols in the snow" en de andere met een lijn van vorig jaar "winter wonderland"
Ook maakte ik wat cadeautjes bij de pocketletter, gewoon leuke kleinigheidjes met wat lekkers of een kaarsje erin.


De eerste pocketletter met het papier van craft o clock, ik maakte er als cadeautjes een doosje met kaarsjes, een verpakking met TicTac's en een travelers notebook met theezakjes bij.


Over het midden van de pocketletter een slinger gemaakt van ster kraft labels met de tekst joy erop, de slinger is afgewerkt met roest belletjes en satijnen strikjes. Onder de slinger heb ik een strook gemaakt met een stuk lint met fout steekje.
Aan de onderkant heb ik een grote postcard geplakt, deze zitten bij deze lijn, gaaf he! Erop wat bomen en cadeautjes uit het knipvel wat ook bij deze lijn te koop is, achter de bomen nog een kraft label van een kerstboom.


Op het bovenste deel plakte ik een mini gift bag kraft met daarin een eco bruin kraft label.


Dit is het label.


Als cadeautje maakte ik er een mini travelers notebook bij, er passen 4 zakjes thee in en 2 eco bruine labels.


Hier zie je de binnenkant van het notebook schattig toch!!


Ook maakte ik er een TicTac verpakking bij en een doosje waar 2 grote theelichten in gaan.


 De tweede pocket letter, gemaakt met het "winter wonderland" papier, hier maakte ik als cadeautjes een verpakking voor chocolade melk bij en een soort doosje waar 2 merci chocolaatjes in gaan.


Aan deze pocketletter hing ik diverse soorten lint en een houtje waar x-mas opstaat.


Hier maakte ik een slinger met houten sterren en ook deze werkte ik af met belletjes.
De witte vilten ijs sterren plakte ik her en der op de pocketletter.


Op deze pocketletter een simpel boekje gemaakt van een dubbel gevouwen loonzakje. Het boekje sluit met een mooi stuk lint.


Opengeslagen zie je een klein envelopje met daaronder een stukje glitter papier, ik heb er een touwtje omheen geknoopt zodat het net lijkt alsof het een stapeltje post is. De stempel.


Ook hier een zakje met een label erin.


En de cadeautjes, in de linker verpakking zit een zakje chocolade melk en rechts lekkere chocolaatjes.
Het touw wat ik gebruikte is van Kimya, wit met glitter erdoorheen perfect bij dit papier!

Dat was het alweer, ik hoop dat jullie het weer leuk vinden!!
Ik wens iedereen alvast hele fijne feestdagen!

Lieve groetjes,

3 opmerkingen:

  1. WT een super leuke pocket letters. En de cadeautjes erbij zijn ook al zo leuk verwekt.
    Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige blogpost en wat is er veel moois te bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf San ! En ik ben in love met dat papier....

    BeantwoordenVerwijderen