maandag 2 december 2019

WorldCardmakingDay Project


It's beginning to look a lot like Christmas!

Hallo, en wat leuk dat je weer even komt kijken op het blog.

Ik had het World Cardmakingday project van Tiets nog liggen en wist door de rode zakjes
 nog niet precies wat ik ermee zou kunnen gaan doen, aangezien ik rood meestal
 alleen tijdens de kerstperiode gebruik. 
Maar toen kwam Maja met het super mooie papier Holiday in the Alps.
En dat was natuurlijk een match made in heaven!

Dit is het geworden.


Ik heb ervoor gekozen om een omslag om het album heen te maken, in plaats van de grote tags erin te steken. de voorkant sluit je met een stukje hempcord om 2 kraftcirkeltjes die vast zitten met een brad. Hierdoor kun je, ook als je lekker dik scrapt, toch je album sluiten.


Op de bovenkant heb ik een bolblister van Tonic geplaatst met daarin sneeuwballetjes. En de tekst eronder is een randje van het papier. Ik heb Fluffy Stuff gebruikt om de sneeuwrandjes te maken.


De poinsettia is van Marianne Design. In het midden heb ik nog een plakparel geplakt.
 Ik heb er wat sisal achter gedaan en een klein labeltje met daarop de tekst Santa gestempeld.


Dit is een van de tekststempeltjes van Gummiapan, speciaal voor en door Kimya ontworpen. Er is een serie met 6 tekststempeltjes en ze zijn allemaal even leuk.


Als je de omslag open maakt, zie je het album, gemaakt van 3 rode zakjes. 


Het geheel wordt bijeen gehouden met een stuk kant. 


Op de onderste flap heb ik een van de mooie plaatjes geplakt, met ook weer een randje
 van het Maja papier.


Dit is nog een van de stempeltjes uit de Gummiapan serie.


Het album begint door de flapjes opzij te doen. Hier heb ik een insteek met 2 labeltjes gemaakt, zoals in de werkomschrijving staat.


Ik heb er 2 Eco kraft labels in gedaan. Ik ben een beetje verslaafd aan deze labels.


En ernaast zit weer zo'n super leuk stempeltje van Gummiapan.


Op de volgende pagina is rechts ruimte om een foto te plakken. Ik heb het verder vrij
 rustig gehouden omdat het papier al zo mooi is.


Dit is een flipperdeflap a la Tiets. Op de voorkant zit weer zo'n Eco kraft label. Ook heb ik een kerststicker op een uitgestansd stukje kraft geplakt. Er zijn zulke leuke stickers bij Kimya te koop. Voor elke gelegenheid is er wel een te vinden. 


Ik heb magneetjes gebruikt om de flappers bijeen te houden. Het zijn mooie dunne magneetjes, dus je ziet ze ook bijna niet zitten onder het designpapier.


Het flipperdeflap gedeelte slaat ook nog open naar links. Ook hier is weer ruimte voor foto's.


Je kunt het nog verder open klappen, zodat je nog meer ruimte hebt voor foto's.
Erachter heb ik een pocket gecreëerd zodat daar ook weer labels achter kunnen



En op de laatste pagina is ook weer een extra gedeelte gecreëerd met eenzelfde sluiting als op de voorkant. Het is leuk dat dat gedeelte weer terugkomt.


Hier weer zo'n mooi plaatje uit het designpapier samen met weer een stempeltje van Gummiapan.


Op de voorkant van de fruitzak heb ik weer een kerststicker geplakt op een rondje van kraftpapier. 


Opengeslagen heb je weer ruimte voor nog meer foto's. 


Dit zijn alle labeltjes die ik heb verwerkt in het project. Ik heb designpapier op de voorkant geplakt en op de achterkant ruimte gelaten om eventueel wat dingen op te schrijven. De tekststempeltjes zijn weer van Gummiapan. De plaatjes zijn weer uit het designpapier gesneden.

Zodra de kerstdagen voorbij zijn, kan ik de foto's in mijn album plakken.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Groetjes,

Yvonne






6 opmerkingen: