donderdag 28 maart 2019

Een klein tasje met kleine kadootjes...

Wat voor leuks zou er nu weer in dit kleine kraft tasje zitten? Kijk je mee?

Dit tasje heeft als voordeel dat je de hengseltjes er uit kunt halen. Dan kun je dus mooi een heel stuk designpapier erover heen plakken, met de Crop-a-dile gaatjes maken en het hengseltje weer terug in het tasje doen. Netjes afgewerkt op die manier. Linksonder in het hoekje heb ik allerlei leuks aan Kimya-spulletjes geplakt. Ik heb kaasdoek gekleurd met Versa-magic inkt en zo ook de curly pin en het strikje. Het stukje chipboard heb ik ook met de Versamagic-inkt gekleurd maar ik heb er ook gelijk embossing poeder in de kleur Shimmering Pearl van Nuvo over heen gestrooid en dat verhit. Leuke glitters krijg je dan in precies de goede kleur. 

In dit leuke lieve kleine tasje zitten een paar kleine cadeautjes. Ik heb van een penseelzakje een houdertje gemaakt voor een kleine tube handcrème. Ik heb van een stukje Cardstock het houdertje gemaakt en het penseelzakje zit er zo omheen gevouwen dat het tubetje lekker stevig vast staat in het penseelzakje. Ook hier weer wat artikelen van Kimya op verwerkt. Helemaal onderaan deze blog vind je het patroontje van het inzetje voor een kleine tube. 



In het tasje zit ook nog een lekker gezichtsmaskertje. Die heb ik in een vlakke zak gedaan. (Dit idee heb ik van Sandra geleend) De vlakke zak dubbel gevouwen en aan de zijkanten dichtgeplakt. Zo creëer je een leuke pocket. Ook hier weer leuke hebbedingetjes op verwerkt. Zie je dat leuke papieren label met Especially for you? Die kun je ook bij Kimya kopen met verschillende teksten, gelijk een leuke tekst op je projectje. 







Wil je van een bepaald artikel weten hoe je het kunt vinden in de webshop? Laat maar een berichtje achter, de webshop gaat hopelijk binnenkort zijn nieuwe jasje aantrekken. Om die reden zijn er nu geen artikelen gelinkt omdat we niet zeker zijn of alles 'geruisloos' mee gaat naar de nieuwe webshop. 

Voor nu hoop ik dat ik je weer geïnspireerd heb.
Liefs, 

P.s. Hieronder het patroontje. 



4 opmerkingen: