maandag 18 maart 2019

Project "Orange"

Project "'Orange"

Omdat mijn brievenbusdoosje wat meer tijd vraagt, 
heb ik vandaag een ander projectje om te laten zien.
Onlangs maakte ik voor het afscheid van een bijzondere groep deze sleutelhanger-sinaasappeltjes.
Deze staan symbool voor de belangrijke dingen in je leven en de prioriteiten die je stelt. 
Vandaar dat ik het wel heel toepasselijk vond deze te haken 
en daar een afscheidskadootje van te maken.
Ziet er supervrolijk uit, vinden jullie niet?
Deze appeltjes van oranje zijn natuurlijk ook erg leuk voor Koningsdag.
Het patroontje wat ik hiervoor gebruikte kun je hier vinden. Een beetje aangepast naar eigen inzicht.

De sinaasappeltjes zijn verpakt in een helder zakje met zijvouw.
Onder het sinaasappeltje zijn fruitsnoepjes gestopt, uiteraard met sinaasappelsmaak ;)
  
Met een stans van Spellbinders heb ik de zaksluiting uit kraft en designpapier met een houtstructuurtje gestanst en dubbel gevouwen.

Om de flap is een strook Summer hemp in een roest/ oranje kleur bevestigd met daarover een stukje groen satijnlintje met stipjes.

De witte label en kraftvaandel zijn met een stukje Bakery twine vastgeknoopt.
Op het label is een etiketje geplakt met een mooie tekst.
Door beide labels is een stukje oranje zigzagband geknoopt.
Je ziet nog een stukje van een zwart rietje die over het trosje besjes geschoven is en een oranje knoopje.

Aan de achterkant is met een knijpertje een klein envelopje vastgemaakt. met daarin een persoonlijk briefje en uiteraard een etiketje om het te sluiten.



Aan de sleutelhanger is nog een bedeltje bevestigd.

Liefs,






5 opmerkingen: