maandag 25 maart 2019

There is always a reason to smile











Hallo allemaal,


Dit is mijn eerste blogpost voor het Kimya blog, en ben gelijk aan de slag gegaan om jullie een kijkje te geven in mijn beetje gekke gezin. Ik heb een foto explosie doosje gemaakt.


Als je het dekseltje er af haalt valt het doosje open en laat het een mini albumpje, gemaakt van loonzakjes zien.




In de loonzakjes zitten weer labels waarop je foto's kunt maken. 
Ik heb ervoor gekozen om de foto's te combineren met grappige teksten en quotes.

Dit zijn de flapjes van het doosje, die openslaan als je het deksel er af haalt.






Ik zal jullie wat foto's laten zien van sommige pagina's, anders worden het wel heel veel foto's haha.










De labels heb ik gemaakt van craft en heb er een tabje aan gemaakt, zodat je ze er makkelijk uit kunt halen.

Ik vond het een leuke manier om eens een foto album in een ander jasje te steken.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.











https://kimya.nl/content/images/35251124.jpg





14 opmerkingen:

  1. Hij is echt heel tof! (2e keer nou dat ik hem goed voorbij zie komen hihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een werk geweest weer. Zie ook mezelf voorbij komen bij de foto's hihi. Schitterend gemaakt meissie, complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vindt het echt een geweldige creatie geworden. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Yvonne,
    Prachtige creatie!!
    Mvg Gina Belgiƫ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitteren is het geworden.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf!!
    Je hebt echt een schitterend doosje gemaakt Yvonne!
    Groetjes,
    Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties. Zo’n eerste blog is toch spannend hoor!

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk, en wat veel foto’s heb je verwerkt! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen