zaterdag 30 maart 2019

Tipi tent op klemborden en doosje!

Toen ik de tipi tent van Marianne Design zag, wist ik meteen dat dit iets zou worden voor als onze kleinzoon geboren zou worden.
Met  Lily ook iets speciaals gemaakt dus nu ook voor Shane zou dat gebeuren natuurlijk.
Eerst even wat geoefend met een klembord zodat deze ook mee kon naar de beurs in Den Bosch.
Ook de kleine konijntjes zijn van Marianne Design en heb het klembord eerst beplakt met een vel hout motief.


Toen kregen we nog plotseling een  uitnodiging voor de babyshower van onze dochter dus tja ook daar natuurlijk iets voor maken.. de tipi tent lag er nog dus dit keer heb ik hem op een Kimya doosje geplakt en verwerkt.


In het doosje heb ik sokjes gedaan en ze kregen een luiertaart natuurlijk!



En toen natuurlijk de generale repertitie voor kleinzoon... dit keer heb ik het klembord met smalle (gamma) latjes beplakt en niet keurig naast elkaar maar een beetje rommelig.


Hij is toch weer anders geworden als de eerste  en helaas  vergeten een foto te maken met wel de naam en datum erop.
Shane Lennon is geboren op 8 maart 2019!


klembord A4 hout 



1 opmerking:

  1. Wauw!! Wat een prachtige creaties weer!!
    En wat een pracht van een baby!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen