woensdag 20 maart 2019

Vrolijk Pasen.


Mijn eerste blogpost als DT-er voor Kimya is een feit!
Hallo allemaal,

Met een feestdag vind ik het altijd leuk om familie en vrienden te verrassen met een aardigheidje, bij voorkeur iets zelfgemaakt.


Dit jaar maak ik een gehaakt eiermandje gevuld met chocolade eitjes. Een beetje saai misschien? Daarom heb ik het aangekleed. Een label met een nestje en in een doorzichtig zakje, zodat de eieren er niet uitvallen.



Het label heb ik gestempeld met versamark embossinginkt en daarover clear embossingpoeder, daarna gekleurd met de versamagic inkt in verschillende kleuren. De eitjes in het nestje en het gestanste takje heb ik ook gekleurd met de versamagic. 

Het nestje van raffia heeft wel een zere vinger gegeven door de hete lijm van mijn lijmpistool, maar geen blaar.


 
Het is een klein productielijntje geworden met cadeautjes. Lekker vrolijk. Komende dagen ga ik iedereen verrassen.




Gebruikte producten:

- witte labels vierkant
- nuvo clear embossingpoeder
- versamark inkt
- crealies stempel handgemaakt
- sizzix thinlits die tak met blaadjes
- natural raffia
- marianne design stempel Vrolijk Pasen
- jute touw 1mm bruin
- bakery twine limegroen/wit
- pp zakjes 70x20x180
- versamagic; pink petunia, aloe vera, aspen mist, thatered straw, pink grapefruit en
  midnight black
- cosmic shimmer pewter
- binder zonder tekst



Groetjes,




3 opmerkingen: