maandag 2 maart 2020

Fijne verjaardag voor jou!

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik een verjaardagskaartje zien, nou ja, kaartje, het is eigenlijk geen kaart.
Mijn vriendin was jarig en ik kan bij haar niet aankomen met een 'simpele' kaart. ๐Ÿ˜‰
Nu wilde ik al een tijdje aan de slag met een borduurring, dus mijn idee was geboren!
Ik ben aan de slag gegaan met een borduurring van Joy Crafts, ik heb die van 15cm gebruikt. Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Mintay, Dear Diary. Ik heb de borduurring eerst bewerkt met gesso, een paar lagen, anders dekte het niet zo mooi. Toen dit opgedroogd was heb ik de ring bewerkt met Vintage Photo van Tim Holtz voor een mooi vintage effect.
Boven bij het stukje ijzer heb ik een zwart lintje en een roze kanten lintje tegelijkertijd erdoorheen gehaald en er een strikje in gelegd.




Als aankleding heb ik een heleboel bloemen, lintjes en rietjes gebruikt.
Hier heb ik een klein wit labeltje met Vintage Photo bewerkt en het witte touwtje vervangen door een zwart suede lintje uit de lintenrollenverkoop die laatst via Facebook gehouden is en waar nu nog enkele rollen (in verschillende kleuren) op de site te koop staan.
Hier heb ik een paar witte bloemetjes opgeplakt die ook bewerkt zijn met Vintage Photo.



Hier heb ik een grote strik van een stuk weblint gemaakt.

Ik vind dit zo'n gaaf spul, je kan het gebruiken om ergens achter te steken, strikken te maken, als lint door een label en nog veel meer mogelijkheden!




Hier zie je dat ik onder alle bloemen wat rietjes gebruikt heb. Ik heb 3 rietjes aan beide zijden schuin afgeknipt en deze strak langs elkaar vastgeplakt op de borduurring.

 Twee effen kraftrietjes en een rietje met een chevronprint. 




Hier heb ik een crรจme kleurig pluisje gebruikt, echt geweldig die pluisjes!

Die geven je projectje zo'n fluffy, lieve uitstraling.

Hiernaast heb ik een witte curlypin gestoken.



Dit is een close-up van het roze kantenlintje dat ik eerder benoemd heb.
Hier heb ik alleen een zwart suede lint bij gebruikt. 



De twee foto's hieronder staan twee grote roze bloemen van Little Birdie.

Deze zijn zo mooi! ๐Ÿ˜

Je ziet ook nog een pluisje in een mooie zalmroze kleur.




Dit was mijn creatie van een borduurring.
Laat je me weten wat je ervan vindt?

Tot de volgende!

Liefs,

6 opmerkingen:

  1. Gaaf he die borduurringen! Deze is ook hรฉรฉl mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa! Ik ben er dan van!! Zo leuk! Dank je wel!☺️

      Verwijderen
  2. Hallo,
    Ja als je een hobbywinkel hebt met hoofd thema kaarten maken enz..... kan Jedi niet met een gewoon kaartje af komen hahahaha.
    Maar het is je in ieder geval wel gelukt om iets wow af te geven, denk dat je vriendin er heel blij zal met zijn en het een plaatsje in haar woning zal geven zo mooi vind ik het!!!
    Mvg gIna Belgiรซ ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ’๐Ÿค—

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lieve reactie! Dank je wel! Ze vond hem ook echt mooi!

      Verwijderen