donderdag 19 maart 2020

Koffie en thee voor een verjaardag !

Hallo allemaal

binnenkort is mijn mama jarig. Daarom maakte ik alvast een kaart met een leuk extraatje erbij. Ze is dol op koffie en thee, dit leuke papier van Maja Design past er dan ook perfect bij!
 

Voor de kaart begon ik met het inkleuren van een geweldige stempel van Gorjuss. Ik vind het heerlijk om een avondje te kleuren en tot rust te komen!



Om de kaart iets extra te geven, maakte ik geen gewone vouwlijn, maar gebruikte ik een rietje als vouwlijn.


Natuurlijk mogen de nodige embellishments niet ontbreken! Op deze kaart zorgde ik voor een doily achter het stempelafdrukje. Bovenop het lint kleefde ik leuke metalen ornaments. De bloemen van Wild Orchid maken het geheel echt af met daaronder nog een leuk 'handmade' knoopje.


Op de achterkant van de kaart kan je nog een sticker vinden.


Voor koffie en thee maakte ik uiteraard aparte zakjes. Dit zijn de blokbodemzakken zonder venster. 



Achter de bloemen verwerkte ik telkens een leuke mal van Crealies. Het uitgesneden takje is dan weer een mal van Joy Crafts.


Dit lint past met zijn fijn glittertje perfect bij de meeste design papiertjes. Hier wordt het gebruikt als sluiting voor de zakjes. Op het houten labeltje schreef ik wat er in de zakjes zit.


De theezakjes wou ik niet gewoon in het zakje stoppen. Daarom maakte ik voor ieder theezakje een label. De woorden op deze labels zijn van diverse collecties van Maja Design.


Ik hoop jullie met deze creatie te kunnen inspireren.

Creatieve groetjes


3 opmerkingen: