maandag 9 maart 2020

Pirate's life

Goedemorgen allemaal!
Ik zag dit papier van Echopark en ik was gelijk verkocht.
De basis is gemaakt met een bruine vlakke zak van 15 x 22 cm en ik heb er een soort boekje van gevouwen.


De voorkant heb ik beplakt met designpapier van Echopark "Pirate Tales"
Bovenop het designpapier heb ik een stukje cotton mesh decoratie geplakt.
In het blokje zitten ook velletjes met plaatjes, waaronder dit piratenplaatje.
Aan beide zijkanten heb ik een stukje rietje geplakt en daarin een pluisje geschoven.
Onder het plaatje heb ik nog een zwarte label met schulprand geplakt en deze vastgezet met een bindertje met de tekst "especially for you"


Aan de onderkant heb ik met dubbelzijdig tape een strook met ijsstokjes geplakt.
Ik heb de stokjes in drieën gebroken en er wel voor gezorgd dat ze in lengte wat verspringen.


De binnenkant van de zak heb ik ook beplakt met designpapier. Aan de rechterkant heb ik een houten doosje met twee vakjes geplakt. Het houten doosje is van Action. Hierin zaten embellishments. Zonde om het doosje weg te gooien toch?


Op de palmbomen heb ik parelstickers geplakt. Zo lijken het net kokosnoten.


In het doosje heb ik 2 verschillende maten kleine glazen flesjes gevuld met mini pearls geplakt en versierd met nog wat kleine schelpjes en mini hoorntjes.


Om de bovenkant van het houten doosje heb ik nog wat visnet gewikkeld en vastgezet met een klein stukje dubbelzijdig tape.


Aan de linkerkant heb ik nog een canvas vlaggetje geplakt en door de bovenkant nog een stukje rood/wit touw geregen.





aan de voorkant heb ik aan de open kant van de zak nog twee zwarte labels geschoven. Deze heb ik eerst op maat geknipt.



Hieronder vind je nog een overzicht van de door mij gebruikte producten. Door op de foto te klikken kom je bij het desbetreffende artikel in de webwinkel.


             

2 opmerkingen: