donderdag 5 maart 2020

Kado tasje


Hallo,

Wat gezellig dat je even komt kijken wat ik dit keer heb gemaakt.

Soms wil je een kadootje niet zomaar in een papiertje inpakken, maar er iets bijzonders 
van maken, voor een speciaal persoon.

Gelukkig heeft Kimya heel veel leuke doosjes en tasjes van Kraft.
Ik heb dit keer gekozen voor een heel leuk kado tasje.


Ik heb voor het papier een blokje van Mintay gekozen, uit de serie 7th Heaven.
 Een heel romantisch papiertje.
Als handvat heb ik een stukje satijnkoord genomen. Op de bovenrand heb ik 2 gaatjes geprikt met mijn Crop-A-Dile en het koordje aan de binnenkant vastgeknoopt.
Aan de rechterkant heb ik aan het satijnkoord nog 2 hangetiketjes gehangen. Ik heb met Versamagic gestempeld. De stempels komen uit een set van ECD uit de Planner Essentials lijn.

Om de sluiting te camoufleren heb ik een eigen embellishment gemaakt. Ik heb een mooi stukje uit het papier uitgezocht en dit uitgeponst. Dit heb ik op de zelfde maat cirkel van een stukje kraft geplakt. Daarna heb ik het met meerdere lagen Ultra Thick clear embossingpoeder bewerkt. Dit heb ik, toen ik tevreden was over de dikte, heel even in de vriezer gelegd om uit te harden. Daarna heb ik het voorzichtig omgebogen zodat er allemaal barstjes in kwamen. 
Wat een leuk verweerd effect geeft dat toch!


Ik heb wat bloemen van Prima Marketing op de voorkant geplakt. Hierachter zit wat
En iedereen die me kent, weet dat een project niet af is als er geen pareltjes op zitten.
Deze pareltjes zitten op plakstripjes, dus ze zitten mooi op een rijtje.


Ik heb ook nog een hang elementje gemaakt met wat roestige belletjes en wat bronzen tierelantijntjes.
Dat rammelt lekker als je het tasje oppakt.

Onderaan heb ik nog een stukje van dat super gave sterretjeslint geplakt. 


Op de achterkant zitten weer wat pareltjes en zo'n super toffe sticker


Kimya heeft een heel uitgebreide collectie met stickers.
 Voor elke gelegenheid zit er wel een mooie bij.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en ben heel benieuwd naar jullie reacties.

Liefs,

Yvonne


2 opmerkingen: