donderdag 30 maart 2017

All for the boys

Hoi allemaal,

Mijn zoon zit in een klas vol jongens dus dan mag mama aan de bak met de jongenskaartjes.
Veel mensen vinden mannen- en jongenskaartjes moeilijk, ik vind het altijd een uitdaging om te maken.

Ik heb twee kaartjes gemaakt voor twee klasgenootjes van mijn zoon.
De kaart is meestal 15 x 15 cm en vanuit daar bouw ik de kaart op.

Met het super stoere Mr Smith Workshop's papier kan je alle kanten op.
Wat ik doe is heerlijk snijden en dan gewoon op de kaart plakken, niet moeilijk doen met alles uit meten , als het iets over de kaart steekt รก la maar gewoon lekker schuiven en plakken



Bij deze kaart heb ik het leuke lint gebruikt het Victoria met ijzerdraad, deze kan je wat open trekken tot een soort van prikkeldraad, visnetachtig .
Ertussen de gears stans van Joy ertussen geplakt.

En het leuke happy birthday lint geplakt, kan je op elke verjaardagskaart wel plakken.


En ook bij deze kaart de zelfde basis bijna gebruikt.
Op de leuke kraftvlaggetjes kun je persoonlijk een naam of tekst stempelen, geeft het toch meer persoonlijkheid aan de kaart.


En ook tussen het papier een ander soort ijzerdraad lintje gebruikt de lint metaal in honingraat, zo leuk om voor stoere projecten te gebruiken en nu dat de zomer er weer aan komt ;) leuk voor zee of vissenkaartjes.


Ik hoop dat jullie wat inspiratie krijgen met het maken voor mannen en jongens kaarten, maak het je niet te moeilijk en gewoon lekker schuiven en plakken.
Tot de volgende keer .
XX Christa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten