maandag 20 maart 2017

Tasje met kadootjes

hallo allemaal!


Ik heb een tasje gepimpt met daarin een blokbodemzakje met snoepjes en geld. Altijd leuker om zo geld cadeau te geven dan zo.


Ik heb een klein krafttasje gebruikt van 20 bij 14 cm. Deze heb ik beplakt met dessinpapier en toen gepimpt met leuke mallen, linten een bedel van Creatotaal bedels. Het afdrukje heb ik gekleurd met faber castell, uitgeknipt en met foamblokjes op een label geplakt.



Aan de bovenkant van het blokbodemzakje heb ik de labeltopper van Marianne Design gebruikt, en aan de achterkant een gelukspoppetje en kraftsticker.



Deze ballonnen-stans vind ik zo gaaf!



5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kado tasje met lekkers heb je gepimpt Desiree,
    ik vind het heel orgineel en mooi.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi leuk om kado te geven.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mini album Jolanda ik kijk mijn ogen uit heel erg leuk en mooi
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen