vrijdag 17 maart 2017

ATC-album


            Deze keer heb ik een ATC album voor jullie .....nou ja, een kleine uitvoering dan .  
                      Ik heb nl. van de originele bladzijdes de hoek zeg maar, eraf geknipt. Zo hou je vier vakjes over. En de kaft eromheen heb ik zelf gemaakt van kraft cardstock. En ik heb de ring-binder van Tim Holtz gebruikt...Er zitten er twee in de verpakking dus je kan twee albums maken . Ik heb papier van Studio Light gebruikt en ook de plaatjes in het album zijn van Studio Light, een nieuwe serie, Home & Happiness genaamd. Ook heb ik er de leuke stempeltjes van Scrapberry's op verwerkt . En een prachtige vlinder van Yvonne Creations en de ronde stans van Tots & Toddlers .                   Op de voorkant heb ik een zak (met bodem) geplakt waar een label in zit, deze wel iets                                                           ingekort omdat hij anders niet paste. Ik heb rekbaar lint gebruikt om het album dicht te maken. Dit zit vastgeplakt in het zakje. En hoe vinden jullie die hartjes-stekers? Vaak hoef je ze niet eens vast te plakken, kan je ze zo ergens achter steken.
Hier dan de zijkant van het album .


En de achterkant.....waar je ziet hoe ik het (rekbare) lint heb verwerkt .


Hier heb ik aan de binnenkant de mooie bloemen van Studio Light verwerkt...en zo in dat roze stippeltje vind ik ze heel leuk geworden. En zie je gelijk de eerste bladzijde. Ik heb er een ring aangehangen waar ik wat lintjes aan geknoopt heb. Ook heb ik een plaatje uit de serie op de voorkant geplakt. 


Dit is de tweede bladzijde, Het kaartje heb ik eruit gehaald omdat de twee hartjes er op zitten en je ze anders niet ziet.....lol.   En ik heb de ringband op een strookje grijsbord geplakt en met de bijbehorende splitpennen vastgezet. Dan zit het een stuk steviger.


De derde bladzijde, ook hier weer een plaatje erop geplakt. En hier en daar wat filmstrip. Dit vind ik altijd erg leuk om te verwerken.


De vierde bladzijde.....ook hier weer een mooie vlinder. Ook hier heb ik weer even twee plaatjes eruit gehaald zodat je ze kan zien. Ik heb hier de woordjes gebruikt van Tim Holtz . 


Als laatste heb ik een grote zak ( met blokbodem) gebruikt als bladzijde/zakje . Ik heb de bodem omgevouwen en geplakt, zodat je een extra vakje krijgt . In dat extra vakje heb ik drie labels gedaan....twee gemaakt, de andere is kant en klaar .
In de zak zelf heb ik een kaart gemaakt, met die mooie tekst stempel.


Nou, dit was hem weer. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.
Een hele gezellige dag gewenst.
Martine



6 opmerkingen: