donderdag 2 maart 2017

Notitie-boekje



Goedemorgen allemaal,

Weer eens blogje van mij voor Kimya.
Dit keer ben ik aan de slag gegaan met een fruitzak en een notitieboekje wat in ons pakket zat.


Ik heb een fruitzak van ongeveer 30x16 genomen, en hierin het notitie boeken soort van gevouwen.
Bij mij was het 6,5 afsnijden vanaf de open kant en dan rillen op 8,4cm en 17,9cm, maar omdat fruitzakken nog wel een willen variëren in maat kun je dat het beste zelf nameten.

Het geheel is vast gestrikt met een mooi lintje op de voorkant zie je ook zo'n leuke eyelet banner waar ik een tekst op gestempeld heb.


Hier een paar labels en op het hartjes label een chit-chat sticker.


Helemaal open zie je in het midden het notitieblokje gescrapt met een klem eraan met wat Kimya spullies.

Links en rechts een doily welke ik doormidden heb geknipt en op allebei de kanten heb geplakt, wat bloemen met knoopjes en een kraft prikker hart maken de boel compleet.


Hier het klemmetje met een klein labeltje een strikje en een kwastje.


En zo zie je dat het een notitieblokje is hihihihí

Ik hoop dat jullie het weer een leuke creatie vinden en ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie ervan vinden!

Lieve groetjes, Sandra

6 opmerkingen: