maandag 13 maart 2017

Love you, XOXO

Vandaag heb ik voor jullie een  theezak met venster gepimpt .
Eerst het zakje beplakt met design papier, deze keer een oudje van Bo Bunny.


 Aan de bovenkant heb ik een klem bevestigd met daaraan verschillende lintjes.
Een jute strik van touwtjes met daaraan een klein labeltje, onder de klem heb ik ook nog een hartjes slinger geplakt. Ik heb alleen het eerste hartje vast geplakt zodat de slinger lekker los hangt.


Om het venster zit een mooie bloem lintje geplakt. 
Onderaan zie je een wit lint met daarop het rozen lint.


In de hoek nog even wat plakparels en twee houten vlinder knoopjes.
Er moet natuurlijk ook nog iets in het zakje ..want leeg is niet leuk…. Hahahaha.


Een helder zakje gevuld met van die lekker zoete hartjes …jammie jammie vlug dicht geplakt met een plakbandje want joh wat zijn ze lekker.
Daar boven een leuke sluiting gemaakt met daar boven op een tekst etiket
Eenvoudig maar toch leuk 


 Zo en klaar zijn we …we kunnen weer iemand verrassen met dit leuke zoete kadootje.


Ik wens iedereen een hele fijne dag en geniet van de kleine dingen in het leven.


6 opmerkingen: