maandag 27 maart 2017

Scrap & Bep, mijn uitwerking

Ha allemaal,
Weten jullie dat de Scrap & Bep pakketjes nog steeds verkrijgbaar zijn bij Kimya?
Dus als je er een keer niet aan mee hebt kunnen doen, maar je vind het ontwerp erg leuk, dan kun je evengoed nog aan de slag!
Je kunt de pakketjes hier vinden.
Ook ik heb vaak genoeg bezigheden, waardoor ik niet altijd direct aan het (af)maken toe kom.
De S&B van oktober 2016 lag er ook nog steeds om afgemaakt te worden. Dat is inmiddels gelukt. Wat een fantastisch project!
We hebben bij Kimya al veel mooie uitwerkingen van jullie langs zien komen. Leuk, dat enthousiasme!
Graag wil ik jullie ook mijn project laten zien;


 Ik heb het prachtige papier gebruikt van 6 1/2" paperpad Provincial van Kaisercraft.
Dit blijft toch wel één van mijn favoriete merken hoor!
De plaatjes komen uit 1 vel van Syta. Deze kleurtjes passen perfect bij het designpapier.


 Uit vilt heb ik verschillende soorten bloemen gestanst, waaronder een oprolroos. In combinatie met papier, swirl, filmstrip, klok, bedel, brad, crispy lint, en een strik van prachtig groen lint met ijzerdraad creëer je zo een leuke toef.
De randjes van de bloem zijn bewerkt met Stickles. 


Uiteraard kan een etiketje op de achterkant niet ontbreken, opgeleukt met wat verschillende pailletjes.
 

De kleine envelopjes en zakjes zijn ook prima te gebruiken op de pagina's.
Ook hier weer een aantal vilten bloemen.


Over het envelopje een strook roesjeslint met een bindertje.
Aan het houten label is met bakery twine een schattig bedel van een zakhorloge geknoopt.
Als je op zoek bent naar een bedel, dan kun je zeker slagen bij Creatotaal!


 In het envelopje zitten een aantal labels in verschillende vormen en in het zakje is ook een label geschoven. Om deze laatste is een papieren doily geplakt met een aantal geponste cirkels.


Ooit heb ik eens een scheurblokje gekocht met de schattige envelopjes om zelf te vouwen zoals je op de rechterpagina ziet. Achter het envelopje een "knopenkaartje".  Ook hier zijn weer wat pailletjes gebruikt.


 In deze pocket is een mooie tag geschoven van de Collectables 1314 van Marianne Design. Ik gebruik deze graag! Aan het katoenen touwtje is weer een bedel geknoopt. de tekst is bovenaan vastgezet met een paperclip. 


 Elk deel van het minialbum bestaat uit 3 pagina's. De middelste is ook voorzien van een pocket.
De rechterpagina is redelijk plat gescrapt.


 In de pocket van de middelste pagina zijn deze labels geschoven.


Door het hele album heen zijn klokken in verschillende vormen te zien.
Ook de Craftable 1234 (klok) van Marianne Design past hier leuk bij.


Kurk is ook superleuk te gebruiken. Hier heb ik er een stansje van de vintage flourishes voor gebruikt. Je kunt er op stempelen of zoals hier met letters een tekst. 


In de rechterpagina net zo'n tag als ik al eerder liet zien.
Om rust in een album te brengen, kies ik vaak voor herhaling of spiegelbeeld.


Onder het plaatje een strook kant met een roosje geknipt van lint, vilten bloemen, een mooi knoopje.
Achter het plaatje nog een kraft label met een brad.


Ook een slingertje met vlaggetjes kan niet ontbreken.  


En ook hier weer 2 labels uit de middelste pagina. 


 Ook aan de bovenzijde ontstaan pockets om labels in te schuiven.
Daar passen de grote labels in.
Ik vond het een fantastisch project om te maken!
Zeker een aanrader!

Liefs,
Margreet



Geen opmerkingen:

Een reactie posten