donderdag 7 december 2017

Brown & blue - little album


Een paperbag met een grote verrassing erin! Zo'n grote paperbag leent zich prima om een mooi album in te verstoppen. Zo heb je gelijk een mooie bescherming voor je album als je hem op wilt bergen.


Voor dit te gekke album heb ik als basis loonzakjes gebruikt in twee verschillende maten. Ik heb een stukje cardstock aan de rug van de pagina gemaakt en daar gaatjes in gemaakt met de Zutter. De voor- en achterzijde van het album zijn van grijsboard gemaakt. Ook daar maakt de Zutter moeiteloos gaatjes in. De ring maak je er ook in met de Zutter. En zo heb je al een prachtig basis-album.


De loonzakjes heb ik aan elkaar gemaakt zodat je een lange pagina krijgt. Daarna heb ik het op een bepaalde plaats gevouwen en daar de cardstock rug aan gemaakt. Eén zakje heb ik aan de bovenzijde open gelaten zodat daar een mooi groot label in kan. Met twee kleine labels die ik boven elkaar  zitten maak je weer een extra pagina op bijzondere wijze. De labels heb ik in het loonzakje gestoken maar wel vastgeplakt. Zo vallen ze er niet uit.


Ik heb bewust nog geen foto's in dit album geplakt. Op de lege stukjes kraft cardstock komen foto's van mijn dochter maar die zet ik liever niet op internet, dat wil ze niet dus dat respecteer ik. Er komt van elk jaar één foto in het album. Zo kunnen we mooi zien hoe ze veranderd is in de loop der jaren.















8 opmerkingen:

  1. Wat is ie mooi.....óók de kleurtjes❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie mooi.....óók de kleurtjes❤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk odee erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt prachtig! En wat een mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Monique,
    Wat is deze prachtig wowwwww, wel spijtig dat er geen tutorial van is voor een leek zoals ik zelfs met de zovele uitleg versta ik het nog niet.
    Mvg gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo meiden die Sneakpeeks beloven wat dus ik ga snel de bloghopronde doen.
    Laterrss Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen