vrijdag 29 december 2017

Stationary Rhapsody in Blue


Hallo allemaal,

Hier een laatste blog voor dit jaar !
In Januari is een vriendin van mij jarig en ik wilde een leuk cadeautje maken voor haar!
Het stond al een tijdje op mijn lijstje om een stationary te maken maar het kwam er maar niet van.......ken je dat ;-) ? 
Bij Kimya zag ik een mini kalender voorbij komen en ik dacht meteen aan de stationary !
Mijn kans om het te maken met het mooie design papier van Scrapberries.

Het patroon heb ik van Pinterest gehaald waar echt veel voorbeelden te vinden zijn.
( even zoeken op stationary box)


Ik heb dit project gemaakt met witte kraft en verwerkt met Rhapsody in Bleu van Scrapberries.
Love the colors !!
Er zit bij dit papier ook een mooi vel met quotes ~ ben ik dol op ;-) ~
en een vel waar je het een en ander uit kan knippen. heel mooi als je er een wit randje om heen laat !

De deksel heb ik versierd met een mooie bloemen toef en aan de voorkant een stempel van 
" Especially for You "



Als je de deksel eraf haalt valt het doosje open en zie je wat er eigenlijk in zit.




Een bakje waar vier kaarten, vier tags en vier mini kaarten zitten.
Een boekje waar je adressen e.d. in kan opschrijven, een bakje voor de postzegels en een mini kalender.




De tags zijn gemaakt van witte tags, de kaarten en de mini kaartjes van kraftpapier.
Ik heb de quotes van het design papier gebruikt en stempels uit mijn eigen voorraad.
Op de tags heb ik ook washi tape verwerkt.....
Dat gebruik ik eigenlijk te weinig en het geeft juist  zo'n leuk effect.
De vlinders zijn uit mijn voorraad en heb ik bewerkt met desserts inkt.
Ook de quote stempels heb ik in dezelfde kleur gestempeld, geeft niet een super scherpe afdruk maar voor de kleur vind ik het wel een mooi geheel!



Hoop dat ik jullie weer op een idee gebracht heb !
Wens jullie een goed uiteinde en een gezond, liefdevol en creatief
~~ 2018 ~~

Liefs van mij,

Anja




9 opmerkingen:

  1. Hallo Anja , wat een leuk idee zeg deze wil ik zeker een keer gssn maken en wat een prachtig papiet echt super gedaan .
    Liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw......papier is inderdaad prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw......papier is inderdaad prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit weer een gaaf project Anja!!
    Mooi blauw dp heb je gebruikt en ook die bloementoef mag er wezen.
    Deze stationary zal vast een speciaal plekje krijgen bij de jarige Jet.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor Anja, ik heb de linkjes gevolgd omdat ik wilde bestellen, maar zit het vel met de teksten ook niet al een keer in de basisset dessinpapier ? Ik hoor graag van je

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Marjan,
      Ik heb zelf 15x15 blokje gebruikt, maar het was iets te krap qua papier vandaar dat ik de grote vellen erbij gezet heb.
      Bij het grote pakt zit het tekst vel er wel bij !
      Ben benieuwd wat je er van ga maken ! laat gerust een foto zien op de Kimya FB pagina!
      Groetjes,
      Anja

      Verwijderen
  6. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ดูหนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen