maandag 25 december 2017

Een "beauty" van een doosje


Hallo allemaal,

Ik heb dit keer een kadootje, verpakt in een doosje, in een zakje en een verjaardagskaart erbij.


Ik heb, om het kadodoosje in te doen, een zakje met venster gebruikt  Ook hier heb ik weer de bloemen zelf gemaakt, dit keer heb ik ze groen gemaakt. Bovenin heb ik een doily geplakt, en hier en daar weer wat plakparels, en weer wat filmrol. En ik heb er een leuke banner opgemaakt, Just for you. Ik wilde hem eerst niet kopen omdat bijna iedereen hem al heeft, maar nu ik hem eenmaal gebruikt heb vind ik hem gèwèldig!! Ook zit er weer een leuke sticker op, ook op de achterkant.
Hier en daar nog wat kleine kraftlabeltjes, die maken het af.

Ik heb een kraftdoosje versierd met een tekst van het mooie Graphic 45 papier, 'Portrait of a lady'.
Er boven op heb ik een bolblister gebruikt met wat pailletjes er in. Het was even lastig om een raster te knippen om het schudgedeelte heen., maar het is gelukt!


De bloemen heb ik uit wit cardstock gestanst en met distress inkt bewerkt, geel en bruin. En ik heb er witte meeldraadjes doorheen getrokken. Verder zitten er mooie glimmende plakparels op en ik heb met Nuvo drops ook nog wat parels gemaakt. Dan zitten er ook nog die leuke vlinders van jute op. Ook zitten er nog wat stukjes filmrol op. 


Om het doosje heen heb ik een strookje smalle ribbelkarton geplakt met daarop pràchtig lint.
In het doosje heb ik lint geplakt zodat het kadootje goed blijft zitten. Mooie strik eromheen en klaar! 


Hieronder nog een foto van de bloemen, deze heb ik groen gemaakt. Ik heb er goudspray en glittermist overheen gedaan.


En hieronder de verjaardagskaart.


Dan wens ik jullie nog hele gezellige feestdagen en een goed, gezond en vooral creatief nieuwjaar !!

Lieve groetjes van mij









3 opmerkingen:

  1. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ดูหนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen