vrijdag 1 december 2017

Flipbook Autumn


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een Flipbook gemaakt.
Een Flipbook is een album wat je minimaal drie keer kan open klappen,
naar links of rechts of naar onder of boven.
Op de Kreadoe had ik een Flipbook bij me en er was veel vraag naar hoe je dit  maakt,
dus vandaar de verwerking in dit blog.


Ik heb het Flipbook gemaakt van15 x30.5 cm kraftpapier,
en gerild op 5.5 - 6.5 - 19.5- 20.5
Als eerste heb ik de buitenkant beplakt met Amber Moon van Prima Marketing
(vergeet de linten niet!)
Ik heb de buitenkant rustig gehouden omdat het papier al zo mooi is!
Enkel een strikje en een Special for you sticker.


Voor de binnenkant heb ik twee stukken van 6.5  + 1 cm (voor de omvouw) gebruikt.
Het design papier gaat hier overheen en vergeet ook hier de linten niet!


Altijd een leuke verrassing wat er achter de luikjes zit ;-)


Aan de rechterkant heb ik ook een extra flap gemaakt van 10x15 cm plus 1 cm omvouw.
het uiteinde heb ik gemaakt met een Edge mal van Crealies.
Je plakt( non sticky tape) design papier op de boven en onderkant van het kraftpapier 
en plak hier de mal op  (ook met non sticky tape).
Vervolgens draai je hem een paar keer door je machine zodat alles goed gesneden wordt.
Als je alles los haalt heb je perfect passend design papier !




Onder het design papier aan de binnenkant heb ik een magneetje geplakt,
ook onder het zakje zit een magneetje.
Hierdoor sluit de flap perfect!!

Het zakje heb ik natuurlijk met de Fuse Tool gemaakt.
super leuk om te doen het het geeft net een andere uitstraling.
Leuke tekst erop gestempeld en een paar sequins erin en voilà, een leuk zakje
Ik heb hem alleen aan de bovenkant vastgeplakt met een omslag 
zodat ik er nog wat onder kan schrijven.


Natuurlijk kan een leuk tasje niet ontbreken om weg te geven.
Weer het leuke papier gebruikt om te schrappen, rietjes, bijpassende bloemen,
doily en cheesecloth.
Ook op het tasje heb ik een zakje zitten wat gemaakt is met de Fuse Tool !
Het tekstje heb ik op het zakje geplakt zodat de seqiuns kunnen bewegen in het zakje.


Ik hoop dat ik jullie weer op een idee gebracht heb en wens je veel knutselplezier!

Liefs van mij!!





3 opmerkingen:

  1. Ik vond hem in het echie ook al zo mooi !! Ik ga hem zeker ook een keertje maken 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond hem in het echie ook al zo mooi !! Ik ga hem zeker ook een keertje maken 😘

    BeantwoordenVerwijderen