donderdag 21 december 2017

Mini-notitieboekje met een bindring




Ken jij 'm al? De Zutter?? Ik ben verliefd hoor. Laatst heb ik mezelf de Zutter kado gedaan. Als een kind zo blij hè...maar dat herken je vast wel als je nieuwe knutselspulletjes gekocht hebt. Het kriebelde aan alle kanten om er mee aan de slag te gaan. Ik ben begonnen met het maken van een klein notitieboekje. Ik heb uit kraft een voor- en achterkant gestanst. Wel een leuke vorm gekozen natuurlijk. Saaie boekjes bestaan er al genoeg, of niet? Vervolgens heb ik één zijde recht afgesneden en er gaatjes ingestanst met de Zutter. Dezelfde gaatjes heb ik in een stapeltje witte vierkante memoblaadjes gemaakt. Vervolgens het geheel bij elkaar ingebonden tot een boekje met een zwarte bindring. En dan het leukste werk! Pimpen!!

 Ik heb het Rose Quartz papier hiervoor gebruikt. Een sjiek maar lief papiertje. Vervolgens lekker opleuken met de allerleukste spullies van Kimya. Onderop zit een roze doily, je ziet hem bijna niet meer maar hij zit er echt! Een kraft-bannertje en een hart-etiketje zwart, een veer, een strikje, een rietje en wat bloemen en nog meer leuks erbij. Aan de bindring nog kleine restjes lint en nog een bronzen bedel eraan. Ook heb ik Frán-tage van Stampendous gebruikt. Dat zijn die witte spikkels met hier een daar een beetje goud ertussen. Ook spul om verliefd op te worden.









2 opmerkingen: