donderdag 14 december 2017

Even een relaxmomentje


Even een relaxmomentje...

Voor mijn lieve collega's is het momenteel hard werken. Het leven als bloemiste is een pittige baan, zeker in de kerstperiode. Veel werken, hard werken en lang werken. En dan ook nog in de kou. Ja het is soms bikkelen. Maar hoe hard we ook moeten werken, we gaan gewoon maar door. In alles. 


Vandaar dat ik deze leuke kerstpakketjes voor hun heb gemaakt. Omdat ze zo lief voor me zijn, maar ook om straks na de kerstperiode op het werk even bij te kunnen komen.


 Met een voetenbadje omdat we hele dagen op onze pootjes staan. Daarom verdienen die wel een lekker voetenbadje.
(Margreet, bedankt voor je idee van de swapjes van het dt-dagje)


Het is dus een simpel glazen potje gevuld met zeezout en gemalen gember. Hieraan een label met tekst en een houten schepje. Vastgeknoopt met een touwtje.
Het dekseltje is blauw-groen geverfd en hierop heb ik een etiket met leuke tekst geplakt. 


Maar sinds kort is de leuke lipbalm stans van MFT te bestellen bij Kimya. En hij is zooooo leuk. Je moet die gewoon ook hebben, leuk voor een kadootje. Vandaar dat hij ook telkens uitverkocht is bij de groothandel. Maar komt gelukkig elke x weer binnen.

(Dit idee komt van Christa, zij had deze ook bij de swaps van dt dag gemaakt, bedankt meiden dat ik jullie toffe idee samen heb kunnen voegen in mijn project voor vandaag) 


Ik heb uit wit karton een kaartje gesneden en gerild. Deze beplakt met designpapier. Aan de binnenkant heb ik dus de stans uitgesneden en hierin passen de pouches perfect.


 Om hierin een lipbalsem te stoppen. Ik heb hieromheen nog een stukje designpapier geplakt. Zo word het mooi 1 geheel. 


Op de voorkant van het kaartje heb ik een tekst gestempeld met versamark. Dit is een soort lijm. Op je "onzichtbare" afdruk strooi je embossingpoeder. Ik heb de tinsel snowflake gebruikt, hierin zit een mooi glittertje wat perfect past bij de fonkelende feestdagen. Dit verhit je met een heattool, een soort van fohn. Het poeder smelt dan en word een mooi geheel met je papier. 


Aan de binnenkant van het kaartje heb ik een persoonlijke boodschap geschreven. 
Op de achterkant van de kaart heb ik een stansje van crealies gebruikt, een rits. Nu kun je de kaart makkelijk openscheuren zonder alles kapot te maken. Heel handig en leuk. 


De potjes heb ik in een doorzichtige blokbodemzak gestopt. Deze is dichtgeknoopt met een stukje touw.
Dit zakje en het kaartje heb ik in een krafttasje verpakt. Maar op het tasje heb ik ook weer een tekst gestempeld op dezelfde manier als op het kaartje. 


En dit geheel heb ik dichtgeknoopt met een touwtje met daaraan een 2tal lintjes, de roestige belletjes en een kerstbal uit mijn eigen boom. Ook hangt er een labeltje aan, hierop kun je bv de naam schrijven. Dit is een labeltje wat de stans komt. Maar perfect toch... creatief met afval haha. 



Is het geen leuk kadootje geworden??


Ik hoop dat je zo enthousiast bent geworden dat je dit nog snel ook na gaat maken. Leuke kadootjes voor onder de kerstboom ook!! 

Bedankt dat je weer op de blog hebt gekeken.

Heel veel liefs,

5 opmerkingen:

  1. Wauw!! Wat n feest om te maken maar zeker om kado te krijgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief en leuk kado. Dat zal g i ed ontvangen worden door jouw collega's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergaaf kadootje! Prachtig en creatief gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo ez wat onwijs leuk , je weet dat je een heeeeellllleee lieve buurvrouw hebt he 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    āļ•āļēāļĢāļēāļ‡āļ„āļ°āđāļ™āļ™āļžāļĢีāđ€āļĄีāļĒāļĢ์āļĨีāļ

    BeantwoordenVerwijderen