vrijdag 28 oktober 2016

Gorjuss Girls

Hoi allemaal,

Vandaag een boekje vol Gorjuss Girls.
Ik heb heel wat stempeltjes van deze lieve meisjes en kom amper aan toe om 
deze bjoeties te gebruiken in een leuke kaart of project.
Dus bij deze een boekje vol.


Ik heb als basis craft cardstock gebruikt deze 20 cm x 25,5 cm gesneden en gerild op 12,2 en 13,2.
Snij een strook uit van 6,5 cm x 8 cm.
Ril deze op 1,2,3,4,5,6,7 cm en vouw het als een harmonica.


Ik heb eerst de bladzijdes beplakt met scrappapier voordat ik de harmonica in het boekje heb geplakt je kan dit ook er voor doen ,bij mij komt er nog een strook scrappapier over heen.
Vergeet ook niet een strookje te snijden in het midden van het boekje.


Gebruik 3 kleine envelopjes van 7 x 10 cm.
Plak de flap dicht metdeubbelzijdige tape.


Snij de zijkant open van de envelopjes zo schuif je deze over de harmonica trapje.
De boven kant van de envelop snij je ook open maar LET OP!!.
Zet een streepje op 0,8 cm en 9,2 cm zo houd je nog aan beide kanten van de insteek het dicht.


De grote labels kunnen zo mooi in de envelopjes geschoven worden.


Zo ziet het er dan uit, op deze foto zit nog niets vast, dat ga je nu doen.


Plak op elke rand van het harmonica trapje een stukje tape.
Beplak de envelopjes met jouw keuze scrappapier.
Haal de tape los en schuif voorzichtig het envelopje erin en druk dit goed vast zodat je drie bladzijdes krijgt van mini envelopjes.

Zet aan de voorkant en achterkant aan beide zijde een stuk lint en beplakt dan met scrappapier, zo kan je het boekje sluiten met een strikje.

Nu kun je het boekje naar je zin opleuken .


Ik heb de voorkant met scrappapier van My minds Eye So sophie bekleed, een wat oudere serie, maar ik heb zoveel papier, nu maar is een keer opmaken.
Aan de boven en onder kant een stuk Mesh wired naturel geplakt.
Aan de zijkant een gele doillie met witte dots.

Voor de voorkant de stempel  Gorjuss, Purrrrrfect Love gebruikt, gekleurd met Twinkling H2O.


Onderaan een stuk groenlint met vlindertjes en een bindertje met de tekst especially for you.


 Een randje draad met witte kleine strikjes eraan, een rietje ernaast.


 Als je het boekje open maakt zie je nu de envelopjes met de labels


Dit is een kant van de labels.


En de tweede kant van de labels.


Op deze labelkant heb ik een wit kantje gebruikt en een Gorjuss mini stamp From the heart.


Mini Gorjuss Girl I gave you my heart met een liefde gelukspoppetje.


Hieronder de mini Gorjuss Girl Pulling On Your Heart, met gele bloem knoopjes met in de harten de piepschuimballetjes deze heb ik in tweeën geknipt en als hart gebruikt voor de bloemen.


Mini Gorjuss Girl Little Violet met twee witte harten knoopjes met daar in een knoopje van dun touw.


En een van mijn favorieten met een katje de mini Gorjuss girl purrrrrrrrfect love, met een kraft vlaggetjes bovenaan.


Mini Gorjuss Girl forget me not, met in de hoek een klein lief strikje.


Verder heb ik wat linten gebruikt aan de labels en leuke mini tekstjes .


Ik hoop dat jullie het ook weer een Gorjuss projectje vonden , het is zeker niet moeilijk om te maken en het ziet er super leuk uit .
Veel liefs Christa 
XX

2 opmerkingen: