dinsdag 11 oktober 2016

Halloween Pocketletter

Tja vorig jaar deed de Halloween Pocket letter het zo goed dat ik ook voor dit jaar maar in de pocket letter ben geklommen...Dit keer met het prachtige Halloween papier van Yvonne Creations.



 Ik heb een soort lollipop gemaakt van een stans van Marianne Design en hierop een oranje doily geplakt. De blazende kat erop geplakt en het geheel op een rietje gedaan.
Aan het rietje een zwart label met halloween sticker en een pompoen hanger.


Van de roe heb ik een bezem gemaakt... de roe iets kleiner geknipt, het rietje aan de onderkant plat gedrukt en in de roe geplakt en met touw stevig vast gezet.


In het mini envelopje heb ik wat bijpassende labels gemaakt en geschoven.


 De stansjes en stempel van Yvonne Creations zijn zo gaaf.


Het spookje heeft creepy wiebeloogjes.
Ik hoop dat ik jullie wat geïnspireerd heb  met deze halloween pocket letter.

Tiets

Geen opmerkingen:

Een reactie posten