dinsdag 18 oktober 2016

Pallet klembord




Ik kreeg op de beurs in Den Bosch heel veel vragen over  of ik eens iets wilde bedenken met de mini pallets.
Nou daar moest ik even over brainstormen hoor maar  hier dan project 1!
Ik heb een klembord gemaakt van de pallet. Touw eraan geknoopt om hem op te kunnen hangen en een klem erop geplakt zodat je er notitieblaadjes onder kunt klemmen,
Het potlood ligt  in het midden er tussen want de pallet is open van binnen.


Ik heb het papier van Studio Light - Frozen Forest gebruikt. Zo kan ik in december alles hier op schrijven wat ik vooral niet moet vergeten.
Natuurlijk is dit ook leuk om kado te geven!


Natuurlijk heb ik diverse Kimya artikelen erbij gebruikt om het klembord te pimpen... er is zoveel leuke kerst artikelen te krijgen dus je blijft plakken!!

Ik hoop dat jullie dit project met een pallet al leuk vinden.

Tiets

1 opmerking: