maandag 17 oktober 2016

Have a BOO-TIFUL day

Geïnspireerd door het project voor The World Cardmaking Day project ben ik er ook mee aan de slag gegaan. 
De basis bestaat uit paperbags en labels.
    


Natuurlijk ook deze keer weer in Halloween stijl. Ik ben helemaal verzot op de felle kleurtjes van Doodlebug. De voorkant heb ik beplakt met designpapier en aan de bovenkant heb ik een stukje van een van de nieuwe lintjes Serena zwart kant lint geplakt. Voor een griezelig effect nog een spin en ook heb ik er nog een stel bloemetjes op bevestigd. Aan het hengsel (die heb ik gemaakt van een stukje burlap) heb ik een klein stukje van een halloween rietje afgeknipt en met een stukje satijnlint hieraan bevestigd. Deze zijn er in verschillende soorten designs verkrijgbaar. 


Op de achterkant heb ik nog een stickertje geplakt met hand made


De binnenkant ziet er natuurlijk ook heel spooky uit. Ik heb een spinnenweb uitgestanst met een spinnenweb-die.
 Ik heb aan de linkerkant een gekleurde label geplakt en daarop een halloween tekst gestempeld. Ik heb een klein loonzakje dubbelgevouwen en er tussen geplakt. Aan de rechterkant heb ik eerst designpapier geplakt en daar overheen een stukje jute geplakt en daar weer overheen een mini doilie en een spinnensticker.



De derde en vierde pagina heb ik vrij simpel gehouden. Ik heb op de rechterkant nog een gekleurde groen label geplakt en daar een stukje cripsy lint opgeplakt en daar weer overheen een wooden eyelet tag. Ik heb daar zelf nog een stukje tekst op geplakt.Door de bovenkant heb ik nog een stukje petrol lint geknoopt en deze vast gezet met een stukje jute touw.


Op de vijfde en zesde pagina heb ik alleen een stukje mesh wired toegevoegd.



Op de zevende en achtste pagina heb ik aan de rechterkant twee kleine labeltjes geschoven. Hier heb ik eerst een stukje masking tape met spinnenwebmotief opgeplakt. Door de bovenkant heb ik een stukje gekleurd ijzerdraad geschoven en vastgedraaid.



Jolanda

2 opmerkingen: