zondag 2 oktober 2016

Pocketletter herfst

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een pocketletter van mij, ik blijf het heerlijk vinden om deze te maken.
Deze keer maakte ik er in in het thema herfst erg toepasselijk natuurlijk in deze tijd van het jaar en Kimya heeft echt heel veel spulletjes om een mooie herfst creatie te maken.


Dan hier mijn pocketletter gemaakt met het herfst papier van Craft Emotons "Autumn Woods"


Ik heb lekker veel spinnetjes gebruikt op mijn PL, je ziet ze heel veel nu hihihi, ook het vierkante 
pergamijn zakje heb ik gevuld met spinnetjes. en zie je het vossenhoofdje in de bloemen toef , te cute gewoon!!


Over de middelste pocket een langwerpig pergamijn zakje afgewerkt met wat kant restjes papier een lint kaartje en een kraft label paddenstoel en ook wat jute bloemen.
In het zakje natuurlijk een label en jawel ook hier krioelen spinnen.....


Op de pocket rechtsboven heb ik een rozet geplakt, met hierop een strikje van bruin lint, ik vind ze geweldig die rozetten en Kimya verkoopt tegenwoordig de stanzen van deze rozetten en ook nog vele andere variaties!!


Aan de pocketletter heb ik een ring bevestigd met hieraan diverse stukjes kant en lint, een kraft label van een paddenstoel en een gelukspoppetje paddenstoel.

Ben natuurlijk ook weer erg benieuwd wat jullie er weer van vinden en kijk uit naar jullie reacties!!

Lieve groetjes, Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten