maandag 3 oktober 2016

Scrap en Bep, mijn uitwerking

Ha allemaal,
Leuk dat jullie komen kijken!
Ik laat jullie hier mijn uitwerking zien van de Scrap & Bep van 22 juni.
Dit superleuke albumpje heb ik gemaakt voor het huwelijk van mijn zusje en zwager.
Wisten jullie dat de Scrap & Bep pakketjes nog steeds verkrijgbaar zijn bij Kimya?
Dus als je hier mee aan de slag wilt, kijk dan gauw even hier.

Voor de beschrijving kun je terecht op ons Kimya-blog.

Voor dit project heb ik gebruik gemaakt van het mooie papier Rose Garden van Craft & You.
Dit mooie romantische papier is wel heel toepasselijk bij een huwelijk, vinden jullie niet?

In het setje zit genoeg moois om een leuk album te maken, maar uiteraard heb ik één en ander aangevuld uit mijn eigen voorraad.


 Op de voorkant achter de bloementoef een mooie laserstans van Xenos.


 Door de 2 labels aan de voorkant is een stukje smal kant gestrikt.


 Op de achterkant een simpele bijpassende sticker.


 Jullie kunnen vast al raden hoe het bruidspaar heet ;)
Uiteraard kan de datum niet ontbreken.
Deze lettertjes en cijfers van Craft Emotions gebruik ik regelmatig. Precies een mooi maatje.
Ideaal om eerst aan de achterkant van je cardstock breed dubbelzijdig tape te plakken voor het stansen, zo kun je de letters direct opplakken.


Als kader een clear cut shape van Little Yellow Bicycle met een mooi glanslaagje.


In het album is een kraftenvelopje verstopt met de financiële bijdrage. Uiteraard is deze ook beplakt en voorzien van een etiket en wat schattige mini bloemetjes van jute.


  Op de linkerflap een label, banners, laserframe en ook weer een clear cut shape.


 De rug van het album is beplakt met designpapier en een strook kant.
Op de voorkant de tekst "Wedding" gestanst uit kurk.
Dit is heel flexibel en kun je dus speels opplakken.


 Op de achterkant van het album ook weer een simpel etiket. Het papier is al mooi genoeg!


 Linke 2 "bruidsschoenen" gestanst uit glanzend cardstock en voorzien van een resinbloemetje.
In het album heb ik diverse tekststempels gebruikt.


 Dat ook witte prijslabels erg leuk te gebruiken zijn, zie je hier.
Deze zijn beplakt met dessinpapier. Rond de hoekjes af met een hoekpons en je hebt een passend "matje" voor op het label. Kijk ook eens naar de chit-chat etiketjes, zijn ze niet leuk!


 Helaas een iets wazige foto, ik moet nog een beetje wennen aan m'n nieuwe camera :P


 Een pergamijnzakje met een label erin, is ook altijd erg leuk.
Achter de laservorm is een stuk scrappapier te zien met woordenboektekst van "Love".
Ook dit past weer mooi bij het thema.


 Links een stans met rozen, stukje kant, bedel, etiketje en een postzegel met bruidspaar.


 Hier nog een detail.


 Liefde, hartjes, rozen, kant.....romantischer kan het niet worden!





De drie labels die in de zakjes geschoven worden zijn ook beplakt en voorzien van een plaatje of tekst.
Nou, dat waren weer genoeg foto's om een goed beeld te krijgen van mijn album.
Ik hoop jullie hiermee weer genoeg inspiratie gegeven te hebben om zelf ook lekker aan de slag te gaan!

Liefs,



2 opmerkingen: